نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 14:04

حضور واحدهای فناور لرستان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

خرم‌آباد- رئیس پارک علم و فناوری لرستان از حضور فعال واحدهای فناور این استان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد نامداری امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو ۲۰۲۳ که با حضور تجار خارجی در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا است محصول فناورانه تولید شده در واحدهای فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری لرستان و مراکز رشد وابسته در معرض نمایش و دید علاقمندان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه فرصتی است تا شرکت‌های فناور بتوانند محصولات خود را عرضه و معرفی کنند تا تجار و سرمایه گذاران ایرانی و خارجی مذاکره و جهت توافق خرید کالاها اقدام کنند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان، تصریح کرد: سه شرکت‌های فناور و دانش بنیان این پارک در سه گروه کالایی دانش بنیان، پزشکی و تجهیزات پزشکی و مواد غذایی و کشاورزی محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.

نامداری با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۷۰۰ شرکت داخلی و تاجرانی از کشورهای امارات، پاکستان، روسیه، ترکیه، چین، آفریقا و آمریکای لاتین و عربستان حضور دارند، ابراز امیدواری کرد که در این نمایشگاه فرصت‌های مبادلات تجاری با کشورهای همسایه، آفریقایی، آسیایی و آمریکای لاتین در زمینه صادرات افزایش یابد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200018

مهمترین اخبار ایران و جهان: