نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 12:18

برپایی نمایشگاه دانشگاه‌های روسیه و بلاروس در تاجیکستان

سفارت روسیه در «دوشنبه» از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دانشگاه‌های این کشور و بلاروس در تاجیکستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سفارت روسیه در «دوشنبه» از برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی دانشگاه‌های این کشور و بلاروس در تاجیکستان خبر داد.

بر اساس این گزارش، بخش اول نمایشگاه مذکور در محل کتابخانه ملی شهر دوشنبه برگزار شد و بخش دوم آن در محل «کاخ جوانان» شهر «خجند» مرکز استان سغد تاجیکستان آغاز به کار کرد.

در چارچوب این رویداد بازدیدکنندگان می‌توانند با زمینه‌های مهم آموزش در 39 دانشگاه روسیه و 10 دانشگاه بلاروس آشنا شوند و همچنین با نمایندگان موسسات عالی آموزشی این دو کشور گفت‌وگو کنند.

بنابر سخنان «سمیان گریگوریف»، سفیر روسیه در تاجیکستان، در سال تحصیلی جاری در روسیه بیش از 28 هزار شهروند تاجیکستان تحصیل می‌کنند که 5 هزار نفر بیشتر از یک سال قبل است.

وی خاطرنشان کرد که تعداد دانشجویان تاجیکی که در دانشگاه‌های روسیه تحصیل می‌کنند همچنان رو به افزایش است.

به گفته گریگوریف، نمایشگاه «تحصیلات روسی – بلاروسی. تاجیکستان» رویداد مهمی در زمینه آموزش و همکاری‌های بین روسیه، بلاروس و تاجیکستان و یک مرحله مهمی در اجرای توافقات روسای جمهور در خصوص ایجاد فضای واحد آموزشی است.

گفتنی است که بنابر سخنان «پاول شوتس‌اف» معاون آژانس فدرال در امور جامعه همسود، هم‌وطنان مقیم خارج از کشور و همکاری‌های بشردوستانه بین‌المللی وزارت علوم و آموزش عالی روسیه، تعداد سهمیه‌های سال تحصیلی 2023-2024 برای شهروندان تاجیستان افزایش یافته است.

به گفته وی، این تصمیم در نتیجه مشورت‌های سفیر روسیه در دوشنبه با وزارت آموزش و پرورش تاجیکستان و همچنین مطابق با خواست «اماملی رحمان»، رئیس جمهور این کشور اتخاذ شده و بنابر آن در سال تحصیلی 2023-2024، هزار شهروند تاجیکستان (پیش از این تعداد متقاضیان تاجیک 902 نفر بود) می‌توانند به صورت رایگان وارد موسسات آموزش عالی روسیه شوند.

گفتنی است که تعداد سهمیه‌های تحصیلی در دانشگاه‌های روسیه نه تنها برای شهروندان تاجیکستان بلکه برای اتباع قزاقستان، قرقیزستان و ازبکستان نیز افزایش یافته است.

پایان پیام/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1233162

مهمترین اخبار ایران و جهان: