نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 19:12

بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قطار پیشوا-تهران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخنران مراسم قیام ۱۵ خرداد شهرستان پیشوا امروز، 10 خردادماه در بدو ورود به شهرستان با دعوت مسؤولان شهرستان در ایستگاه راه آهن حضور پیدا کرد و درد دل مسافران را گوش داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخنران مراسم قیام ۱۵ خرداد شهرستان پیشوا در بدو ورود به شهرستان با دعوت مسؤولان شهرستان در ایستگاه راه آهن حضور پیدا کرد و درد دل مسافران را گوش داد.

ابراهیم تاجیک‌نوری، فرماندار شهرستان پیشوا در خصوص وضعیت قطارها اظهار کرد: علت دلخوری مسافران و شلوغی  قطارها، کم شدن سیر قطارهای درون شهری در مسیر تهران به پیشوا هست.

وی گفت: از مهمترین مشکلات قطار شهری کم بودن واگن‌های حمل مسافر، خرابی تهویه‌ها چه سرمایشی و چه گرمایشی، منظم نبودن ساعت حرکت قطارها و تاخیرهای فراوان و خرابی قطارها در طول مسیر است.

فرماندار شهرستان پیشوا در ادامه بیان داشت : از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی می‌خواهیم تعداد قطارهای شهری را افزایش دهند تا مردم با چنین مشکلاتی مواجه نشوند، چرا حق مردم دشت ورامین این نیست که با حجم بالای مسافر در مسیر جابجا شوند.

در ادامه حضور و بازدید صولت مرتضوی از ایستگاه راه آهن شهرستان پیشوا قطار شهری وارد ایستگاه راهن شد که مسافران به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعتراض شدید کردند چرا قطار فاقد تهویه‌های سرمایشی بوده است.

وزیر کار برای مشاهده وضعیت موجود وارد قطار شد و در جریان وضعیت موجود قرار گرفت و از نزدیک با مسافران صحبت کرد و قول داد تا به این وضعیت موجود رسیدگی کند.

پایان پیام/۶۷۹۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1253462

مهمترین اخبار ایران و جهان: