نیوز سیتی!
22 اردیبهشت 1402 - 14:29

امام جمعه خلخال: مطالبه مردم خلخال، دریافت حقابه این شهرستان از سد کوثر است

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: مطالبه مردم خلخال، دریافت حقابه این شهرستان از سد کوثر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم اسدی در نماز جمعه این هفته شهرستان خلخال، ضمن  گرامیداشت هفته هلال‌احمر و پاسداشت خدمات این اداره درصحنه‌های مختلف حوادث و بحران‌ها  از زحمات امدادگران جمعیت هلال‌احمر قدردانی و اظهار کرد: با توجه به خشک‌سالی و تنش آبی در شهرستان یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم دریافت حقابه شهرستان خلخال از آب سد کوثر است و از نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس می‌خواهیم که پیگیر این مطالبه باشد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرستان خلخال بر لزوم ورود میراث فرهنگی برای تحقق فرهنگ گردشگری منطقه تأکید کرده و افزود: تلاش شود در فرصت‌ها، از ظرفیت‌ها به نحو احسن در پیشرفت شهرستان استفاده شود.

امام‌جمعه خلخال به  آغاز فصل کاری در شهرستان خلخال اشاره و تأکید کرد: ادارات و نهادها و شهرداری و سایر ارگان‌ها برای شروع پروژه‌های عمرانی توجه ویژه کنند.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، تأکید کرد: در استمرار تحقق جامعه دینی و اسلامی، باید از اهداف دینی و مذهبی پیروی کرد.

اسدی با یادآوری کم‌آبی و نیاز آب در روستاها و شهرها و اهمیت آب شرب، تصریح کرد: خانواده‌ها به مصرف آب شرب و صرفه‌جویی در این نعمت خداوند اهتمام جدی داشته باشند.

وی حمله دژخیمان اسرائیلی به نوار غزه و کشتار افراد بی‌گناه را محکوم و گفت: ۱۶ سال است که غزه در اسارت است و ظلم به این ملت داشته و مجامعی که دم از حقوق بشر و انسان‌دوستی می‌زنند، با گوش‌های کر و خاموش نظاره‌گر این ظلم هستند.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1206262

مهمترین اخبار ایران و جهان: