نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 20:56

حمله موشکی مقاومت به جنوب تل‌آویو/ ۸ صهیونیست کشته و زخمی شدند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند موشکی که جنوب تل‌آویو را هدف قرار داده مجهز به فناوری دقیق بوده و از تمام سامانه‌های پدافندی این رژیم عبور کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره به نقل از رسانه‌های اسرائیلی اعلام کرد دقایقی پیش نیروهای مقاومت فلسطین یک ساختمان ۴ طبقه را در شهر «رخووت» در ۲۰ کیلومتری جنوب تل‌آویو، مرکز رژیم صهیونیستی، هدف قرار دادند.

خبرنگار «شهاب نیوز» نیز می‌گوید نیروهای مقاومت از لحظاتی پیش موج جدیدی از حملات موشکی علیه شهرک‌ها و شهرهای صهیونیستی آغاز کرده‌اند.

ین حملات موشکی مقاومت ساعتی پس از شهادت احمد ابودقه، معاون فرمانده نیروی موشکی گردان های سرایا القدسِ جهاد اسلامی انجام می‌شود که امروز در بمباران خانه‌اش در خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسید.

کانال ۱۳ اسرائیل اعلام کرد در حمله موشکی به منطقه «رخووت» در جنوب تل‌آویو یک نفر کشته و ۷ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

رسانه‌های اسرائیلی می‌گویند موشکی که جنوب تل‌آویو را هدف قرار داد، مجهز به فناوری دقیق بود و از تمام سامانه‌های پدافندی اسرائیلی گذر کرده و خسارات زیادی به بار آورده‌است.

اتاق عملیات مشترک مقاومت فلسطین نیز اعلام کرد نیروهای سرایا القدس و گردان‌های الناصر صلاح الدین شهرک‌های صهیونیست‌نشین أسدود و وعسقلان را با رگبارهای موشکی شدید بمباران کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1205218

مهمترین اخبار ایران و جهان: