نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 10:46

اجرای بیش از ۴۰ کیلومتر عملیات آسفالتی در جاده‌های کرمانشاه

کرمانشاه- معاون راهداری، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اجرای بیش از ۴۰ کیلومتر عملیات آسفالتی در جاده‌های کرمانشاه خبر داد.

علی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هدف از نگهداری راه‌ها کاهش میزان خرابی جاده، افزایش عمر آسفالت محورهای مواصلاتی، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب، مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب به منظور تأمین ایمنی راه‌ها است.

️وی افزود: اقدامات مربوط به نگهداری راه‌ها در سه بخش لکه‌گیری و درزگیری، روکش آسفالت تقویتی و عملیات آسفالت حفاظتی انجام می‌شود.

️سلیمی درباره درزگیری پلیمری، تصریح کرد: این عملیات برای جلوگیری از نفوذ آب باران و آب‌های سطحی از محل ترک‌ها و نشست‌های حاصل از زیرسازی است و این اقدام سبب افزایش دوام روسازی و طول عمر مفید آسفالت می‌شود که طی فروردین ماه ۳ هزار متر درزگیری پلیمری انجام شده است.

معاون راهداری، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره دیگر اقدامات آسفالتی در جاده‌های استان، گفت: چهار کیلومتر روکش آسفالت رویه رگلاژی پیمانی، روکش حفاظتی اسلاری‌سیل پیمانی به طول چهار کیلومتر و چاله پرکنی، لکه گیری آسفالت رگلاژی موضعه ای به صورت امانی ۲۹ کیلومتر انجام شده است.

وی عنوان کرد: تناژ آسفالت مصرفی به صورت امانی و پیمانی ۴ هزار و ۱۴۹ تن طی ۱ ماهه فروردین ماه سال جاری است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1204418

مهمترین اخبار ایران و جهان: