نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 18:59

عقد تفاهم نامه همکاری هیئت ژیمناستیک با دانشگاه محقق اردبیلی

اردبیل- رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل گفت: تفاهم نامه همکاری هیئت ژیمناستیک با دانشگاه محقق اردبیلی در راستای استعدادیابی، دانش افزایی ورزشکاران انعقاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید صادقی ظهر شنبه در مجمع سالانه ژیمناستیک استان اردبیل با اشاره به عقد تفاهم نامه با دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: دانشگاه و هیئت می‌توانند در کنار هم به عنوان کانون استعدادیابی، دانش افزایی، کسب خودکفایی و مبدا تحولات موجب ارتقای رشته ژیمناستیک در استان شوند و در همایش بین المللی پیش رو دانشگاه قرار بر اختصاص پنل مخصوص برای مقالات رشته ژیمناستیک شده است.

وی با بیان اینکه شهر جدید اصلاندوز صاحب سالن ژیمناستیک می‌شود، گفت: رشته ژیمناستیک از رشته‌های پایه و اساسی است و علاقه‌مندان بیشماری دارد و ما در فصول مختلف با برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارتی سعی می‌کنیم در گروه‌های سنی مختلف دانش‌آموزان را جذب کنیم.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اردبیل خاطرنشان کرد: امسال نیز در فصل تابستان شاهد برگزاری کلاس‌های مختلف رشته ژیمناستیک خواهیم بود تا علاقه‌مندان بتوانند با حضور در سالن‌ها از فضای ورزشی مفرح استفاده کنند.

صادقی در پایان به ارائه گزارش عملکرد و گزارش مالی سال‌جاری و برنامه پیشنهادی هیئت پرداخت و با کسب رأی موافق از سوی اعضای مجمع گفت: در طول ۱۰ ماه گذشته میزبانی شایسته اردوی تیم ملی بزرگسالان، برگزاری مرحله اول و دوم طرح استعدادیابی از طریق همکاری با آموزش و پرورش و ارائه کارنامه ورزشی برای نخستین بار برای ورزشکاران این رشته در استان، تجهیز سالن‌های تخصصی ژیمناستیک شهرستان‌ها، ساماندهی هیئت‌های شهرستانی، تجلیل از مقام آوران مسابقات کشوری و بین المللی، تجلیل از پیشکسوتان استان و برگزاری مسابقات انتخابی لیگ استان از اهم برنامه‌های اجرایی هیئت بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مجمع بهرام تقی زاده با رأی موافق اعضای مجمع به سمت دبیر هیئت ژیمناستیک استان منصوب شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209462

مهمترین اخبار ایران و جهان: