نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 17:32

بسیج سازندگی استان بوشهر مجهز شد

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: بسیج سازندگی استان بوشهر مجهز به تجهیزات عمرانی متعددی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو بعد از ظهر شنبه در نشستی با حضور استاندار بوشهر، مسئول سازمان بسیج سازندگی این استان و مسئولین‌گروه‌های جهادی با اشاره به عملکردهای درخشان گروه‌های جهادی افزود: گروه‌های جهادی که به وسیله اقشار مختلف مردم تشکیل شده‌اند با هدف محرومیت زدایی و اشتغال زایی تاکنون اقدامات بسیار درخشانی را به ارمغان آورده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام با اشاره به سرمایه‌گذاری سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در پروژه‌های محرومیت زدایی اذعان کرد: بسیج سازندگی استان بوشهر ۲۹۰ میلیارد و ۱۳۹ میلیون تومان در سال ۱۴۰۱ در پروژه‌های متعدد عمرانی و غیر عمرانی که تمامی آن‌ها به محرومیت‌زدایی ختم می‌شود سرمایه گذاری کرده است.

بسیج سازندگی استان بوشهر مجهز شد

سردار علی رزمجو افزود: سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر امسال از تجهیزات عمرانی متعددی برخوردار شده است که سبب بالا رفتن پتانسیل این سازمان و گروه‌های جهادی در جهت اقدامات محرومیت زدایی در استان می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر با اشاره به بخشی از اقدامات سازمان بسیج سازندگی این استان اظهار کرد: واکسیناسیون ۲۵۰ هزار رأس دام، اشتغال آفرینی و ارائه تسهیلات، احداث و تکمیل خانه‌های عالم، افتتاح پروژه‌های مسکونی برای نیازمندان بخشی از اقدامات این سازمان در سال ۱۴۰۱ است.

سرتیپ علی رزمجو در پایان از همکاری گروه‌های جهادی با دولت خبر داد و تصریح کرد: گروه‌های جهادی که به صورت رسمی و قانونی توسط سازمان بسیج سازندگی ثبت شده‌اند می‌توانند در انجام پروژه‌های عمرانی با دولت همکاری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209218

مهمترین اخبار ایران و جهان: