نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 12:53

پروژه شهیدان کریمی کلنگ‌زنی می‌شود/ کف‌سازی بازار زنجان ادامه می‌یابد

شهردار زنجان از کلنگ‌زنی پروژه شهیدان کریمی در روز سوم خرداد خبر داد و گفت: اعتبار پیش‌بینی شده برای این پروژه یک هزار میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در جلسه علنی شورای اسلامی با اشاره آغاز اجرای پروژه‌های شهرداری از نخستین روزهای سال‌جاری اظهار کرد: اقدامات روی داده با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سال قبل در حال انجام است.

شهردار زنجان از دو برابر شدن حجم آسفالت‌ریزی در سطح شهر نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته در سطح شهر خبر داد و افزود: از دیگر پروژه‌های خوب که از سال گذشته آغاز شده کف سازی بازار زنجان است که در حال حاضر در بازار پایین در حال انجام است.
وی به ادامه خدمات‌رسانی در مناطق محروم شهر اشاره و تصریح کرد: در این رابطه زیرسازی معابر کوی خرداد در حال انجام است.
فیروزفر از برنامه‌ریزی برای کلنگ‌زنی تقاطع غیرهم‌سطح شهیدان کریمی در روز سوم خرداد خبر داد و افزود: این پروژه با مبلغ یک هزار میلیارد تومان با قرارگاه خاتم منعقد شده که ۹۰ میلیارد تومان از آن مربوط به ساماندهی زنجانرود است.
شهردار زنجان سه‌راه امجدیه تا خروجی شهر زنجان(تقاطع شقایق) را محدوده پروژه غیر هم‌سطح شهیدان کریمی اعلام کرد.
وی به ادامه اجرای پروژه مکانیزه کردن سیستم آبیاری شهر اشاره و تاکید کرد: این پروژه طی یکسال آینده تکمیل خواهد شد.
فیروزفر از آماده شدن پروژه گذر اشراق برای بهره‌برداری طی چند روز آینده خبر داد و افزود: تاخیر به وجود آمده در بهره‌برداری این گذر، خارج از اراده شورا و شهرداری بوده است، ولی با حل مشکلات به زودی افتتاح می‌شود.
شهردار زنجان در پاسخ به یکی از اعضای شورا، از وجود دو نمازخانه در ورودی شهر و داخل پارک ملت خبر داد و افزود: این نمازخانه‌ها بهسازی شده و نیاز منطقه را پوشش می‌دهد.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1233262

مهمترین اخبار ایران و جهان: