نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 11:06

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در فارس و تولیت حرم شاهچراغ(ع) در پی حادثه کرمان

تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) و امام جمعه شیراز در پیام تسلیت مشترکی با بازماندگان حادثه تروریستی کرمان ابراز همدردی کرده و از مردم دعوت کردند در مراسم گرامیداشت شهدای این حادثه شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پیام مشترکی که حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع)  و آیت‌الله لطف‌الله دژکام، امام جمعه شیراز در پی حادثه تروریستی کرمان صادر کردند آمده است: در زادروز صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، بار دیگر دست پلید صهیونیزم بین‌الملل و آمریکای جنایتکار از آستین تروریست‌های تکفیری و جیره‌خواران استکبار در آمد و جمع زیادی از کودکان، زنان و مردان مؤمن و خداجوی این مرز و بوم را به خاک و خون کشید.

در این پیام بیان شده است: ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک، شهادت این عزیزان را به پیشگاه حضرت مهدی (عج) و نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای و خانواده داغدار آنان تسلیت گفته و علوّ درجات شهیدان و سلامتی و شفای مجروحان این واقعه را از پیشگاه خداوند بزرگ مسالت می‌نمائیم.

در ادامه این پیام آمده؛ شهادت که هنر مردان خداست آرزوی دیرینه ای است که همواره اولیا الهی و مجاهدان ناب را در مسیر نیل به دیدار معشوقِ یگانه، همدل و همراه و سربلند و پیروز میدان‌های سخت کرده است. شهادت در قاموس مکتب سرخ تشیع همواره رمز پیروزی و رستگاری مؤمنان راستین و اوج بندگی در پیشگاه خداوند کریم و سند ذلت و خواری جبهه باطل و مستکبران و ظالمان تاریخ بوده و هست.

همچنین در بخشی پیام امام جمعه شیراز و تولیت حرم مطهر شاه‌چراغ ذکر شده؛ تاریخ بلند و افتخارآمیز انقلاب اسلامی به روشنی ثابت کرده که مردم خداجوی این مرز و بوم نه فقط با ریخته شدن خون فرزندانش از پای نمی‌نشینند که در مسیر نورانی خود برای هموار ساختن راه برای طلوع خورشید ولایت عظمای الهی و استقرار حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) استوارتر گام بر خواهند داشت.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627262

مهمترین اخبار ایران و جهان: