نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 17:43

بارش پراکنده و وزش باد شدید آسمان اصفهان را فرا می‌گیرد

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: فردا در اکثر مناطق افزایش ابر، بارش پراکنده به‌ویژه در نیمه غربی، وزش باد نسبتاً شدید و در جنوب استان گاهی شدید پیش‌بینی می‌شود.

آسیه آقایی، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار در امروز و گذر امواج ناپایدار تا اواخر هفته از روی استان است.

وی افزود: بر این اساس امروز وضعیت جوی در اکثر مناطق به‌صورت صاف تا کمی ابری گاهی افزایش ابر به‌ویژه در غرب و شمال استان و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

آقایی گفت: فردا در اکثر مناطق افزایش ابر، بارش پراکنده به‌ویژه در نیمه غربی، وزش باد نسبتاً شدید و در جنوب استان گاهی شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان بیان کرد: وزش باد در روز چهارشنبه در اکثر مناطق شدید گاهی تندبادلحظه‌ای و در مناطق مستعد با احتمال گرد وخاک خواهد بود و در فریدونشهر و سمیرم احتمال بارش پراکنده نیز وجود دارد.

وی تصریح کرد: روز جمعه با فعالیت سامانه بارشی بر روی استان افزایش ابر و در اکثر مناطق بارش باران و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

آقایی با اشاره به اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۲ تا ۳ درجه افزایش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای اصفهان ۱۷ و کمینه فردا صبح یک درجه و خوربیابانک با ۲۳ درجه و بویین میاندشت با منفی ۶ درجه به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646118

مهمترین اخبار ایران و جهان: