نیوز سیتی!
22 اسفند 1402 - 15:42

اکبرپور: صحبت‌های نکونام ممکن است به تیمش ضربه بزند/ مساوی در دربی برای استقلال کمتر از برد نیست

پیشکسوت باشگاه استقلال بر این اعتقاد است که مساوی در دربی ۱۰۳ تهران برای شاگردان جواد نکونام کمتر از برد نیست.

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دربی 103 پایتخت که چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: دربی همیشه یک بازی متفاوت است و دو تیم هرگز دوست ندارند در این بازی شکست بخوردند. برای مربیان و بازیکنان در وهله اول نباختن مهم است و همین باعث شده تا گاهی اوفات دربی‌ها کم‌موقعیت و بی‌هیجان باشد. استقلال شرایط خوبی برای دربی دارد و پرسپولیس هم در وضعیت خوبی به سر می‌برد. اگر استلال این بازی را ببرد شانس خیلی خوبی برای قهرمانی خواهد داشت، ولی فکر می‌کنم مساوی هم برای استقلال نتیجه خوبی محسوب می‌شود و کمتر از برد نیست.

 

اکبرپور در واکنش به صحبت‌های جواد نکونام بعد از بازی برابر استقلال خوزستان که گفته بود آنهایی که از قهرمانی استقلال حرف می‌زنند، به این تیم خیانت می‌کنند، تأکید کرد: من این جمله را قبول ندارم، هر چند که معتقدم نکونام از مطرح کردن این حرف‌ها منظور بدی نداشته است. او شاید می‌خواهد فشار را از روی تیمش بردارد تا استقلال بدون استرس نتیجه بگیرد، ولی همه استقلالی‌ها دوست دارند این تیم قهرمان شود.

 

پیشکسوت استقلال افزود: در بین پیشکسوتان شاید یکی دو نفر وجود داشته باشند که نمی‌خواهند موفقیت افراد را در استقلال ببینند، ولی بقیه دوست دارند این تیم قهرمان شود. استقلال بازیکنان خوبی دارد و با تلاش و زحمت همین بازیکنان توانسته است در صدر جدول باشد. من برای نکونام احترام قائلم، ولی این حرف‌ها ممکن است به استقلال ضربه بزند. ما نباید بازیکنان فعلی تیم را کوچک کنیم، آنها تا همین جا زحمات زیادی برای تیم کشیدند.

وی پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی را اینطور بیان کرد: من تا به حال این بازی را پیش‌بینی نکردم، ولی امیدوارم شاهد یک بازی زیبا باشیم و استقلال هم با اختلاف دو گل برنده شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1685762

مهمترین اخبار ایران و جهان: