نیوز سیتی!
11 دی 1402 - 15:30

ستاد مردمی‌سازی، موتور محرک پیشرفت شهرستان و استان فارس است

دستیار مردمی سازی استاندار فارس با بیان اینکه ستاد مردمی‌سازی، موتور محرک پیشرفت شهرستان و استان است گفت: به دنبال راهکاری برای ارائه خدمات بهتر به مردم هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، مهدی ترکی در جمع فعالان مردمی این شهرستان به راه‌‌اندازی ستاد مردمی‌سازی در سطح استان و شهرستان‌های استان اشاره و با بیان اینکه ستاد مردمی‌سازی، موتور محرک پیشرفت شهرستان است، اظهار داشت: ما به دنبال راهکاری برای ارائه خدمات بهتر به مردم بوده که در این راستا از فعالان مردمی همه عرصه‌ها که در بطن مردم و جامعه فعالیت می‌کنند باید استفاده و برنامه‌ریزی شود.

وی هدف از تشکیل ستاد مردمی‌سازی فرمانداری‌ها را ارائه خدمت ساختارمند و به صورت تشکیلاتی، و با هم‌افزایی مدیران و مردم دانست و افزود : هرجایی در نظام اسلامی مردم پای کار آمدند و از قدرت مردم استفاده شد موفقیت‌های چشمگیری حاصل شد.

دستیار مردمی سازی استانداری فارس ادامه داد: ما به دنبال احصاء مسائل و مشکلاتی هستیم که به زبان خود مردم بیان می‌شود.

ترکی اضافه کرد: در این ستاد، ظرفیت‌های مناطق مختلف شهرستان را احصا می‌کنیم و در جلسه شورای اداری‌ به بررسی مسائل و مشکلات مردم توسط مسئولان می‌پردازیم که به یاری خداوند، توفیقات خوبی نیز در این مسیر در سطح استان حاصل شده است.

وی با بیان این که همدلی مردم و مسئولان، قدرت اجتماعی نظام را بالا می‌برد گفت: برای رفع نیازهای مردم و برطرف ساختن مشکلات، به همیاری مردم نیاز داریم.

دستیار مردمی سازی استاندار فارس بیان داشت: دولت سیزدهم مصمم بر این است که در بحث مردمی‌سازی در سه حوزه تصمیم‌سازی، اجرا و نظارت مردم را دخیل و بخش‌هایی را به مردم واگذار کند.

وی در پایان تصریح کرد: تجربه نشان می‌دهد اگر دولت مانع‌زدایی و تسهیل‌گری کند و مردم به میدان بیایند موفق‌تر خواهیم بود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623062

مهمترین اخبار ایران و جهان: