نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 10:09

تزریق ۱۲۵ میلیاردتومان به پروژه‌های جهاد آبرسانی استان بوشهر

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های استاندار و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و همچنین دستور ویژه وزیر نیرو ۱۲۵میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های جهاد آبرسانی استان بوشهر تزریق شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در این رابطه، اظهار کرد: با پیگیری‌های استاندار و مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور و همچنین دستور ویژه وزیر نیرو ۱۲۵میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های جهاد آبرسانی استان بوشهر تزریق شد.

وی بیان کرد: میزان اعتبار یاد شده به منظور تسریع در پروژه‌های جهاد آب‌رسانی استان به قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پرداخت شده است.

وی بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های وزرات نیرو بوشهر از استان‌های پیشگام در طرح جهاد آبرسانی است که این پیشرفت منجر شده تا وزارت نیرو اهتمام ویژه ای به تأمین اعتبار پروژه‌های جهاد آبرسانی استان داشته باشد.

عالی ادامه داد: طرح جهاد آبرسانی یکی از طرح‌های شاخص وزارت نیرو در چند دهه اخیر است که توانسته پاسخی شایسته به موضوع تأمین آب شرب روستاها و بویژه مناطق کم برخوردار داشته باشد.

وی اضافه کرد: این طرح در بوشهر با سرمایه گذاری ۷۸۱ میلیارد تومان و در ۱۹۴ روستا با ۲۹ هزار و ۸۵۹ خانوار اجرایی شده که اکنون بیش از ۴۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بیان کرد: با سرعت خوب طرح جهاد آبرسانی در استان بوشهر امید می‌رود این طرح شاخص تا پایان دولت سیزدهم به اتمام برسد.

وی گفت: با اتمام این طرح وضعیت تأمین آب شرب روستاهای استان بوشهر به میزان قابل قبولی خواهد رسید که این مهم در سال‌های خشکسالی یک دستاورد ارزشمند برای مردم استان بوشهر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623818

مهمترین اخبار ایران و جهان: