نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 07:07

تاخیر در تعیین تکلیف اموال توقیفی جایز نیست

دادستان نظامی گرگان گفت: تاخیر در تعیین تکلیف اشیاء و اموال توقیفی از مجرمین به هیچ وجه جایز نیست و این موضوع باید در سریع‌ترین زمان ممکن به مقام محترم قضایی گزارش و تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، دادستان نظامی گلستان، شبانه از ایستگاه پلیس شماره یک جنگل ناهارخوران گرگان بازدید کرد.

دادستان نظامی گرگان در این بازدید گفت: گشت زنی پلیس در محدوده جنگل ناهارخوران باید دائما برقرار باشد تا مردم حضور پلیس را احساس کنند.

یزدان سالخورده ضمن تاکید بر رعایت حقوق شهروندان توسط پلیس، افزود: تامین امنیت امکان تفریحی مانند جنگل ناهارخوران که عموم مردم به دلیل مجاورت با شهر گرگان برای پیاده روی روزانه، گذران روزهای تعطیل و پایان هفته انتخاب می کنند، باید به صورت ویژه دنبال شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه جنگل ناهارخوران یک مکان تفریحی پرتردد است، گشت زنی پلیس در این محدوده باید دائما برقرار باشد تا مردم حضور پلیس را احساس کنند.

دادستان نظامی گرگان اضافه کرد: پلیس باید با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد کند تا تبهکاران و مجرمین حاشیه امنیتی نداشته باشند.

به گفته سالخورده حضور پلیس در هر شرایطی موجب ثبات امنیت روانی جامعه و شهروندان خواهد شد.

وی در بازدید از آلات جرم کشف شده در این ایستگاه پلیس، تاکید کرد: تاخیر در تعیین تکلیف اشیاء و اموال توقیفی از مجرمین به هیچ وجه جایز نیست و این موضوع باید در سریع‌ترین زمان ممکن به مقام محترم قضایی گزارش و تعیین تکلیف شود.

پایان پیام/83026

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623718

مهمترین اخبار ایران و جهان: