نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 18:20

خیبر باید در فوتبال ایران آقایی کند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌‌آباد گفت: چشم انداز ما صرفا حضور خیبر در لیگ برتر نیست اما این اولین گام ما است و خیبر باید در خور نام خودش در فوتبال ایران آقایی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین خبیری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌آباد عصر امروز در مراسم «وفاق و‌ همبستگی برای سربلندی خیبر لرتباران» و معارفه مدیرعامل باشگاه خیبر، ضمن تبریک ایام دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خیلی خوشحالم که در خدمت باشگاه خیبر هستم و در باشگاهی مشغول شدم که جزو معدود باشگاه‌هایی در کشور است که ریشه‌دار است.

وی افزود: خوشبختانه همدلی و همیت خوبی بین همه مسوولان استان لرستان در حوزه ورزش وجود دارد که می‌تواند به موفقیت خیبر کمک کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌‌آباد گفت: صرفا چشم انداز ما حضور در لیگ برتر نیست اما اولین گام ما حضور در لیگ برتر است و خیبر باید در خور نام خودش در فوتبال ایران آقایی کند و حضور مستمر و درخشان در قله فوتبال ایران داشته باشد.

وی سطح بازیکنان خیبر را در سطح لیگ برتر دانست و عنوان کرد: بزرگترین موهبتی که تیم خیبر دارد داشتن هوادار است و امیدواریم با حمایت هواداران شاهد سربلندی خیبر باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656118

مهمترین اخبار ایران و جهان: