نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 10:11

راه‌اندازی آزمایشگاه جدید شیمیایی در نیشابور

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور گفت: آزمایشگاه جدید شیمیایی و تجمیع تمامی آزمایشگاه‌ها در یک فضای واحد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

جعفر تمیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۵۰ هزار آزمایش کنترل کیفیت آب شرب در شهرستان نیشابور انجام شد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب نیشابور افزود: این آزمایش‌ها در ۵ شاخص کلرسنجی، فیزیکو شیمیایی، باکتریولوژی، کدورت و PH سنجی در مناطق شهری و روستایی صورت گرفت.

وی تشریح کرد: ۱۰۰ مورد نمونه‌برداری فلزات سنگین و بیولوژی از آب شرب مناطق شهری و روستایی هم به آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی ارسال شده است.

تمیز با اشاره به ظرفیت آزمایشگاه باکتریولوژی آب شرب شرکت نیشابور و پیاده‌سازی استاندارد و ثبت الزامات ایزو ۱۷۰۲۵ در ۷ سال متوالی بیان کرد: ۹۰ دستگاه گندزدایی برای تأسیسات آبرسانی روستاهای شهرستان نیشابور در مدار بهره‌برداری است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب نیشابور بیان کرد: آزمایشگاه جدید شیمیایی و تجمیع تمامی آزمایشگاه‌ها در یک فضای واحد به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655362

مهمترین اخبار ایران و جهان: