نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 15:00

پلمب لابراتور ماساژ و آب درمانی غیرمجاز در گلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، از پلمب واحد درمانی غیرمجاز «ماساژ درمانی خانگی» در آن شهرستان خبر داد و گفت: تحقیقات پلیس بیانگر این بود که متهم اقدام به درمان دیسک کمر، آرتروز، زخم بستر و ...به وسیله ماساژ درمانی بدون مجوز پزشکی در واحد مسکونی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، محمود کلوانی، فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از پلمب واحد درمانی غیرمجاز «ماساژ درمانی خانگی» در آن شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان ماساژور و ایجاد مرکز غیرمجاز آب درمانی و ماساژ بانوان در ساختمان مسکونی؛ بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلوگاه گفت: تحقیقات پلیس بیانگر این بود که متهم اقدام به درمان دیسک کمر، آرتروز، زخم بستر و ...به وسیله ماساژ درمانی بدون مجوز پزشکی در واحد مسکونی کرده است.

کلوانی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله با هماهنگی قضائی، ماموران پلیس به محل مورد نظر اعزام و مرکز غیرمجاز وی را پلمب کردند.

وی با بیان بازدید ۳۵ واحد صنفی و پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: شهروندان برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638662

مهمترین اخبار ایران و جهان: