نیوز سیتی!
24 فروردین 1403 - 15:06

نیروهای مسلح توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند

امام جمعه زنجان با اشاره به قدرت خوب دفاعی و بازدارندگی کشورمان گفت: نیروهای مسلح توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: قدرت دفاعی و نظامی کشورمان بعد از پیروزی شکوهمند اسلامی پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وی با بیان اینکه تمام پیشرفت‌ها به برکت رهبری امامین انقلاب و تکیه بر توانایی دانشمندان داخلی ساخته شده است، مطرح کرد: قبل از انقلاب، در صنعت دفاعی وابستگی شدیدی به کشورهای بیگانه داشتیم و هیج چیزی نمی‌توانستیم خودمان اختراع کنیم.

امام جمعه زنجان در ادامه به اتحاد بی‌نظیر نیروهای مسلح کشورمان اشاره کرد و گفت: نیروهای خدوم نظامی در زیر چتر ولایت هستند؛ نیروهای دریایی، زمینی و هوایی سپاه پاسداران و ارتش دلاور جمهوری اسلامی با هوشیاری و وحدت توطئه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند.

وی در ادامه به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی اشاره کرد و گفت: روزگاری، ساخت موشک قابل باور نبود اما امروز موشک‌هایی با دقت بالا داریم، وحدت و اقتدار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای یک هدف مشترک سبب بروز کسب چنین دستاوردهای ارزشمندی شده است. 

آیت‌الله خاتمی با یادآوری شهید صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد تحولی در دوران دفاع مقدس ایجاد کرد و این شهید بزرگوار مدل و الگوی ارتش شد.

وی در ادامه با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس در هفته گذشته افزود: همچنین در ماه مبارک رمضان جلسات انس با قرآن به‌شکل مطلوب برگزار شد؛ امسال شاهد محفل‌های قرآنی و قرائت‌های خوب بودیم و مقام معظم رهبری هم به این موضوع تأکید داشتند بر این اساس باید طهارت نفسی که در ماه مبارک ایجاد شده است را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1697962

مهمترین اخبار ایران و جهان: