نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 11:50

طلایه‌داران بصیرت در ۹ دی حماسه‌ای دیگر خلق کردند

مردم شهر رشت با حضور پرشور خود در اجتماع یوم الله روز ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در میدان شهدای ذهاب رشت بار دیگر حماسه‌ای عظیم خلق کرده و نشان دادند که هیچ قدرتی نمی‌تواند مردم از انقلاب و مسیر انقلاب دور کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، خالقان حماسه هشت دی رشت که روز تجدید میثاق امت با امام را در کشور پایه‌گذاری کردند، صبح امروز و در روز ۹ دی بار دیگر در پاسداشت خروش خودجوش خود در میدان شهرداری رشت گرد هم جمع آمدند و چهاردهمین سالروز حماسه‌آفرینی خود را جشن گرفتند.

مردم باعزت و غیرتمند رشت در اجتماع شکوهمند و غرورآفرین با افتخار به گذشته سراسر استوار و تأکید بر استمرار مواضع انقلابی کنونی خود تأکید کردند.

مردم همیشه در صحنه رشت با حضورشان در راهپیمایی امروز نشان دادند که پای آرمان‌های اصیل انقلابی خود ایستادند و اجازه نمی‌دهند فتنه‌گران توطئه جدیدی را برای ایجاد آشوب در کشور طراحی کنند.

امت ولایی گیلان با حضورشان انتقاد به وضع موجود اقتصادی را حق طبیعی همه مردم دانستند و با تأکید بر لزوم حفظ بصیرت، صف منتقدان و معترضان را از فتنه‌گران تجمعات سال گذشته جدا کردند.

مردم انقلابی رشت در شعارهای دشمن‌شکن خود همچون «آمریکا آمریکا، فتنه‌گر بزرگ است، «نابودی فتنه‌گر، به دست این ملت است، در صف فتنه بودن، باعث هر خفّت است،  اطاعت از رهبری، ضامن نصرت ماست» بار دیگر نشان دادند که از فتنه در طول عمر با برکت انقلاب گریزان بوده و از دستاوردهای بصیرت آفرینی خود حمایت می‌کنند.

مردم رشت همچنین با شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت‌فقیه» در کنار به دست داشتن پلاکارت‌هایی با مضمون بیزاری از فتنه‌گران، لزوم توجه به  حماسه ۹ دی را گرامی داشتند

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620418

مهمترین اخبار ایران و جهان: