نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 09:22

افتتاح ۱۸ پروژه تربیت‌بدنی هم‌زمان با دهه فجر در اصفهان

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش اصفهان در دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه ورزشی را برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان استان افتتاح خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فرهاد رضایی، رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی این اداره کل درخصوص افتتاح مجموعه‌های ورزشی در دهه مبارک فجر اظهار داشت: آموزش و پرورش اصفهان در دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه ورزشی را برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان استان افتتاح خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای آماده‌سازی این ۱۸ پروژه در سطح استان اصفهان ۲۳ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، بهبود ایمنی هنگام ورزش، جذابیت بیشتر فعالیت‌های ورزشی و علاقه‌مندی به درس تربیت‌بدنی را برای دانش‌آموزان به همراه خواهد داشت.

رضایی عنوان کرد: ۳ زمین چمن مصنوعی در ناحیه ۵ شهر اصفهان، منطقه امامزاده و شهرستان آران و بیدگل و بهره‌برداری از کف‌پوش روباز در شهرستان مبارکه و منطقه فولادشهر از جمله پروژه‌هایی هستند که در دهه مبارک فجر افتتاح خواهند شد.

رئیس اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به افتتاح ۱۳ کلاس درس تربیت‌بدنی، افزود: در شهرستان‌های مبارکه، فریدون‌شهر، فولادشهر، خوانسار، ناحیه ۳ شهر اصفهان و منطقه جرقویه سفلی نیز شاهد بهره‌برداری کلاس درس تربیت‌بدنی خواهیم بود.

پایان پیام/۳۸۱۳/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1645318

مهمترین اخبار ایران و جهان: