نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 13:43

اجرای بیش از ۴هزار برنامه ویژه گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در آذربایجان‌غربی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۴۵۰۰ عنوان ویژه برنامه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در طول دهه فجر در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین ناصر آقایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: امسال ۴۵۰۰ عنوان ویژه برنامه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در طول دهه فجر در استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوه برگزار می‌شود، "جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن" را شعار محوری این ایام در سال جاری اعلام کرد و افزود: برنامه‌های بزرگداشت ذیل این شعار محوری با پیوست تبلیغاتی و انتخاباتی دنبال و اجرایی خواهد داشت. 

آقایی با بیان اینکه ۲۹ کمیته ستاد دهه فجر تشکیل شده است، اظهار کرد: بصدا درآمدن زنگ انقلاب در مدارس، بصدا در آمدن ناقوس کلیساها، تجمع ۳ هزار نفری دختران و بانوان، افتتاح ۲۷ واحد مسکن جوانان، برگزاری ۴۰۰ مسابقه ورزشی، رژه موتور سوران، اجرای گروه موزیک در میادین اصلی ارومیه و نورافشانی در ۷۰ نقطه استان برخی برنامه‌های ستاد دهه فجر در استان است. 

حجت‌الاسلام آقایی با اشاره به اهمیت گرامیداشت و زنده نگه داشتن ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: مصداق بارزتری از ایام الله دهه فجر در کل دنیا نمی‌توان یافت و گرامیداشت این ایام مصداق عمل به قرآن کریم است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه یکی از راهبردهای جبهه باطل علیه جبهه حق، مبارزه با شعائر و ایام الهی است و این تقابل به وجوه مختلف انجام می‌شود که یکی از موارد این تقابل نیز تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم در جشن‌های انقلاب است، گفت: جشن‌های ایام الله دهه فجر، نماد هویت مردم ایران است و کتمان این ایام این هویت را مورد هدف قرار می‌دهد. 

رئیس ستاد دهه فجر استان تاکید کرد: تکریم ایام الله باعث تحکیم پایه‌های نظام و تقویت امنیت و اقتدار ملی می‌شود و برپایی پر شور دهه فجر باعث ارتباط بین نسل‌ها می‌شود. 

حجت الاسلام آقایی ادامه داد: زنده نگه داشتن دهه فجر، امید به آینده و نصرت الهی را افزایش می‌دهد و تکریم این ایام از تحریف آن جلوگیری می‌کند لذا تکریم ایام الله دهه فجر یک وظیفه همگانی است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654418

مهمترین اخبار ایران و جهان: