نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 22:12

کاهش جرائم را به صورت ویژه در دستور کار داریم

استاندار البرز گفت:کاهش جرائم در استان از جمله اهداف بسیار مهم شورای تامین استان است و با انسجامی که شکل گرفته درصدد ثبت توفیقات ارزشمندی در این حوزه هستیم.

 

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت:کاهش جرائم در استان از جمله اهداف بسیار مهم شورای تامین استان است و با انسجامی که شکل گرفته درصدد ثبت توفیقات ارزشمندی در این حوزه هستیم. 
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه کمیسیون مقابله با سرقت استان که روز شنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به جدیت مجموعه استان در جهت کاهش جرائمی همچون سرقت، افزود: بر این اساس طی اقدامات قرارگاهی و برنامه ریزی های صورت گرفته همچون جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، ارتقا امنیت در محله ها بویژه نقاط محروم استان، اتخاذ تدبیر در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی، ایجاد بسترهای اشتغال و... گام های موثری برداشته ایم.
وی ادامه داد: اکنون شاهد سیر نزولی مجموع جرائم و بویژه سرقت های خرد در استان هستیم و این روند با تداوم برنامه ها و تمرکز بر روی اهداف، استمرار خواهد داشت. 
عبداللهی گفت: کاهش جرائم در استان از جمله اهداف بسیار مهم شورای تامین استان است و با انسجامی که شکل گرفته درصدد ثبت توفیقات ارزشمندی در این حوزه هستیم. 
وی در رابطه با ایجاد کلانتری ها در محله هایی که فاقد این امکان هستند، دستور لازم را صادر کرد و از شهرداری ها و اداره کل راه و شهرسازی استان خواست که با فراجای استان برای این منظور همراهی کافی را داشته باشند. 
استاندار البرز با قدردانی از فرمانده و نیروهای جان بر کف فراجای استان در خصوص مقابله با سرقت و افزایش کشفیات اموال مسروقه قدردانی کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636618

مهمترین اخبار ایران و جهان: