نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 09:50

ایجاد اشتغال ۸۲۴ نفری با افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی در دهه فجر

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به افتتاح ۸۰ پروژه حوزه کشاورزی در دهه فجر امسال گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای ۸۲۴ نفر در گیلان شغل ایجاد می‌شود.

صالح محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی مهم حوزه کشاورزی در گیلان در دهه فجر اظهار کرد: در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال، ۸۰ طرح کشاورزی در راستای افزایش درآمد کشاورزان در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به ایجاد اشتغال در افتتاح پروژه‌های دهه فجر در حوزه کشاورزی افزود: با افتتاح این طرح‌ها برای ۸۲۴ نفر در گیلان شغل ایجاد می‌شود. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه برای راه‌اندازی این طرح‌ها ۲ هزار و ۵۰ میلیارد و ۶۴۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: ۸۰ طرح جهاد کشاورزی در دهه فجر امسال در زمینه‌های دامپروری، حفظ نباتات، صنایع تبدیلی، باغبانی و آب و خاک است. 

محمدی یکی از اهداف دولت سیزدهم را افزایش تولید محصولات کشاورزی صادرات محور دانست و بیان کرد: در گیلان محصولات کشاورزی بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف تولید می‌شود که توسعه هر کدام نقش مهمی در افزایش ارزآوری و رونق اقتصادی برای گیلان دارد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1652818

مهمترین اخبار ایران و جهان: