نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 17:02

سنگدوینی: مجلس به رفع ایرادات ساماندهی کارکنان دولت رأی مثبت می‌دهد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی از رأی مثبت مجلس به رفع ایرادات ساماندهی کارکنان دولت خبر داد.

رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجلس، گفت: این طرح با رأی بالا در کمیسیون اجتماعی و صحن علنی مجلس تصویب شد و برای بررسی به شورای نگهبان ارسال شد اما شورا و مجمع تشخیص مصلحت نظام ایراداتی به آن گرفتند و به مجلس و کمیسیون اجتماعی بازگشت.

وی با بیان اینکه یکی از ایرادات وارده به طرح ساماندهی کارکنان دولت داشتن بار مالی است، ادامه داد: بیشتر ابهامات شورای نگهبان نسبت به این طرح شکلی و ویرایشی است و ایرادات مجمع در رابطه با سیاست‌های کلی نظام است که تلاش خواهیم کرد در جلسه کمیسیون اجتماعی که با حضور نمایندگان شورا و مجمع برگزار می‌شود، این ایرادات برطرف شود.

سنگدوینی تصریح کرد: پس از برگزاری جلسه و رفع ایرادات، گزارش کمیسیون اجتماعی در رابطه با طرح ساماندهی کارکنان دولت برای بررسی، امروز در دستورکار مجلس است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این طرح امروز در دستورکار مجلس قرار دارد و نمایندگان به رفع ابهامات این طرح رأی مثبت می دهند تا بعد از چندین سال استخدام‌های کشور ساماندهی پیدا کند.

انتهای پیام/+

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1652362

مهمترین اخبار ایران و جهان: