نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 20:52

شورای ائتلاف و شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد همبستگی واقعی دارند

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای ائتلاف و شورای وحدت کهگیلویه و بویراحمد همبستگی واقعی دارند و تئاتر بازی نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ حجت الاسلام غفاری رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهکیلویه و بویراحمد در همایش شکوه مشارکت که با  حضور نیروهای انقلاب برگزار شد گفت: پای آرمان‌های انقلاب محکم‌تر از قبل می‌ایستیم

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: باید شرایط را طوری فراهم کنیم که مردم با امید در مسیر انقلاب حضور داشته باشند.

 وی تحول را ضرورت جامعه دانست و گفت: یکی از عرصه‌های تحول در جامعه انتخابات است که موجب شده در نظام جمهوری اسلامی شاهد تحول پی در پی باشیم.

غفاری به برخی از مشکلات جوانان در دوره کنونی اشاره کرد و گفت: دشمن با لشکر خودش از خارج کشور ذهن و زندگی جوان ما را به هم ریخته که باید در مقابل آنها ایستادگی کنیم جوانان ما باید ایستادگی و مقاومت و انقلابی ماندن را بیش از پیش تمرین کنند.

وی همچنین با قدردانی از رسانه‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌ها باید تقوای قلم را رعایت کنند اگر رعایت نکنند هم خودشان و هم دیگران آسیب می‌بینند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان گفت بزرگترین پروژه سیاسی و رخداد یک ملت آزادی‌خواه انتخابات است که موجب افزایش قدرت نظام می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه آزادترین انتخابات‌ها در دنیا از آن کشور ایران اسلامی است و مردم قدرت تغییر دارند و همچنین آزاد هستند که در انتخابات شرکت کنند یا نکنند انتخابات لیله القدر نظام و بهار سیاست است البته انتخابات هم می‌تواند فرصت و هم تهدید باشد از آن جهت تهدید وقتی که مطمع نظر بیگانگان قرار گیرد.

غفاری با قدردانی از همه نیروهای انقلاب یادآور شد: در دوره ریاست ما هم به دعا و هم به مشورت و مشارکت شما نیاز داریم.

وی در خصوص نوع ارتباط شورای وحدت و شورای ائتلاف استان گفت: ما عملا یکی هستیم و تئاتر هم بازی نمی‌کنیم امروز به حجت الاسلام پناهی گفتم شما باید صحبت کنید که به امر کردند حرف‌های شما حرف‌های من نیز هست.

غفاری به دو هدف شورای ائتلاف استان اشاره کرد و گفت: اولی توجه به جوان و جوانگرایی و جوان‌تر شدن و دیگری هم گسترش چتر تشکیلات و ادامه آن بعد از انتخابات است.

وی گفت: همچنین در روز ۲۲ دی ماه همایش بزرگ نیروهای انقلاب با حضور آقای روح‌الامینی معاون امور استان‌های ائتلاف کشور برگزار خواهیم شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624718

مهمترین اخبار ایران و جهان: