نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 07:58

ورود۱۱۴ طرح صنعتی نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۹ ماهه ابتدایی امسال ۱۱۴ طرح صنعتی نیمه‌ تمام با سرمایه‌گذاری ۴۲ هزار میلیارد ریال در استان تکمیل و وارد چرخه تولید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فضل‌الله رحمتی گفت: طی ۹ ماهه ابتدایی امسال ۱۱۴ طرح صنعتی نیمه‌ تمام با سرمایه‌گذاری ۴۲ هزار میلیارد ریال در چهارمحال و بختیاری تکمیل و وارد چرخه تولید شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: این تعداد طرح برای یک هزار و ۸۵۹ نفر اشتغال‌زایی کرده است.

وی همچنین از رشد ۷۲ درصدی درآمدهای وصول شده حقوق دولتی معادن در استان خبر داد و عنوان کرد: در ۹ ماهه ابتدایی امسال ۱۶۷ هزار و ۳۰۸ میلیارد ریال از این محل کسب شده است.

رحمتی تکمیل زنجیره‌های تولید را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و گفت: تا پایان سال یکی از زنجیره‌های تولید فولاد در استان تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه در ۹ ماهه امسال موانع تولید ۱۸۳ واحد تولیدی در استان برطرف شد، اظهار داشت: همچنین طی طول سال‌ جاری ۴ هزار و ۹۵۴ میلیارد ریال سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی استان تامین شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تعداد واحدهای صنعتی در دست اجرای این استان را ۲ هزار و ۲۰۸ واحد اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۵۹۸ واحد دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.

پایان پیام/۶۸۰۴۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666562

مهمترین اخبار ایران و جهان: