نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 02:28

احتمال آغاز پروژه فوتبالی جدید عربستانی‌ها در فرانسه با زیدان

سعودی‌ها قصد دارند قلمروی فوتبالی خود را در اروپا گسترش دهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از اعضای خانواده سلطنتی عربستان در گفت‌و‌گویی اعلام کرد، احتمال دارد این خانواده پروژه فوتبالی جدیدی را در فرانسه کلید بزند.

از مدت‌ها قبل شایعاتی مبنی بر تمایل سعودی‌ها به خرید باشگاه مارسی شنیده می‌شد، اما تأکید مالک این باشگاه فرانک مک‌کورت بر فروشی نبودن تیمش، مشتریان آن را عقب می‌راند. با این حال به نظر می‌رسد که خانواده سلطنتی عربستان سعودی عزم خود را برای خرید این باشگاه جزم کرده است تا در لوشامپیونه برای پاری‌سن‌ژرمن رقیبی جدی بسازد.

شاهزاده عبدالله سعد عبدالعزیز آل‌سعود با اعتراف به تمایل خانواده سلطنتی عربستان به خرید مارسی یا موناکو گفت: فکر می‌کنم سرمایه‌گذاری در فرانسه سودآور باشد. مارسی یا موناکو، آنها تیم‌های خوبی هستند. من مارسی را می‌شناسم.

 

شاهزاده سعودی درباره احتمال استخدام زین‌الدین زیدان برای پیشبرد پروژه فوتبالی عربستانی‌ها در فرانسه نیز گفت: من هنوز چیزی از ارتباط میان عربستان سعودی و زین‌الدین زیدان درباره مارسی نمی‌دانم، اما هر چیزی امکان دارد. زیدان سرمربی خوبی است.

جاه‌طلبی عربستانی‌ها در حوزه فوتبال با خرید باشگاه نیوکاسل در انگلیس آغاز شد و با بردن ستاره‌‌های پرآوازه جهان به خاک خودشان ادامه پیدا کرد. هرچند به نظر می‌رسد که آنها قصد دارند قلمروی فوتبالی خود در اروپا را باز هم افزایش دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1649662

مهمترین اخبار ایران و جهان: