نیوز سیتی!
17 دی 1402 - 16:16

دیوارهای کاذب بین رسانه‌ها و مدیران باید برچیده شود

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز بر ضرورت تقویت حلقه های همگرایی بین مدیریت شهری و رسانه ها برای دریافت بازخورد شهر و شهروندان در جهت توسعه و تعالی جامعه تاکید کرد و گفت: دیوارهای کاذبی که بین ما و رسانه ها اگر هست را تخریب کنید زیرا هیچ دیواری نیست و ما در کنار هم و هم مسیر هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر نصیربیگی امروز در اختتامیۀ دومین رویداد رسانه ای و رونمایی از فراخوان سومین رویداد رسانه ای تبریزنگار در مجموعه فرهنگی کتابشهر، با قدردانی از توجه و مشارکت فعالان رسانه ای در موضوعات شهری  اظهار کرد: دیوارهای کاذب فاصله را بردارید تا قلب هایمان به هم نزدیک شود.

وی با بیان اینکه نگاه حوزۀ فرهنگی شهرداری تبریز به رسانه ها، عناصرِ در میدان و نه تماشاگران فرعی است، گفت: باور ما این است که سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز متعلق به همۀ رسانه هاست و اساساً رسانه ها یکی از ارکان مهم و ثابت برگزاری رویدادهایی است که این سازمان طراحی و اجرا می کند.

وی دستاورد تقویت این همگرایی را تحقق «اقدامات ویژه» دانست و توضیح داد: مسیر حرکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورشی شهرداری به نحوی که در تراز و در شأن تبریز باشد، در سایۀ نقش آفرینی رسانه ها هموارتر می شود و اساساً در چنین شرایطی است که امکان ارائۀ کارنامۀ قابل قبول وجود دارد.

نصیربیگی، رویداد رسانه ای تبریزنگار را زمینه ساز تقویت همگرایی بیشتر مدیری شهری و رسانه ها ارزیابی کرد و گفت: این رویداد بهانه ای است تا با فریختگان فعال در عرصۀ رسانه ها تجدید دیداری داشته باشیم و مودت ها و دوستی هایمان را تعمیق دهیم.

وی با ابراز خرسندی از پایان موفقیت آمیز دومین دورۀ تبریزنگار و ورود آن به دورۀ سوم، اظهار امیدواری کرد این رویداد با حمایت رسانه ها و لحاظ نتایج آسیب شناسی، با قوت و قدرت ادامه پیدا کند.

نصیربیگی تاکید کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز مصمم است با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، کیفیت رویداد رسانه ای تبریزنگار را دوره به دوره ارتقاء دهد.

وی با اشاره به دریافت بازخوردهای مثبت در طول دو دوره برگزاری رویداد رسانه ای تبریزنگار، فقر تولید محتوا در رسانه های محلی به رغم جمعیت بالای شاغلان در این رسانه ها و تعداد بالای رسانه های محلی فعال را مورد یادآوری قرار داد و گفت: مرور آثار واصل شده به دبیرخانه تبریزنگار نشان می دهد این رویداد رسانه ای قادر است به افزایش جریان تولید محتوا در رسانه ها کمک کند ضمن اینکه بستری را فراهم کرده که نقدهای دارای منشاء اصلاح و سازندگی، به رشتۀ تحریر درآورده شود.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز بر ضرورت تخصصی شدن حوزۀ فعالیتی خبرنگاران نیز تاکید و آمادگی سازمان متبوعش برای کمک به تحقق این مساله را اعلام کرد و افزود: با تخصصی شدن فعالیت خبرنگاران، خروجی محتواهای تولید شده توسط آنان کیفی خواهد شد و محتواها از لحاظ کمی نیز ارتقا خواهد یافت.

پایان پیام/60027

منبع: فارس
شناسه خبر: 1629762

مهمترین اخبار ایران و جهان: