نیوز سیتی!
07 بهمن 1401 - 16:49

دشمنان بدانند انقلاب اسلامی شکست خوردنی نیست

ماهشهر- امام جمعه ماهشهر در خطاب به دشمنان گفت: انقلاب اسلامی شکست خوردنی نیست و با کشف حجاب کردن و چند شعار روی دیوار نوشتن انقلاب اسلامی متزلزل نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر اظهار کرد: در این ایام پر خیر و برکت ماه رجب و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، خطاب به کسانی که در صدد سرنگون کردن انقلاب اسلامی هستند می‌گویم خودتان را خسته نکنید.

وی افزود: عمل این افراد مثال کسانی است که خداوند در قرآن کریم در سوره نور می‌فرماید خداوند نورش را مانند چراغدانی قرار داده که نورش را در بلور قرار داده و می‌خواهند با فوت دهنشان نور خدا را خاموش کنند، اینها نمی توانند نور انقلاب اسلامی را خاموش کنند، اگر به نظر شما انقلاب اسلامی ایران بر حق نیست چرا نتوانستید آن را شکست دهید؟

حجت الاسلام محمدی پور ادامه داد: چرا هر کسی که تا به حال می خواسته اینکار را انجام دهد، خودش شکست خورده است، خیلی ها متعجب هستند که چرا هر کجا می‌رویم از مدیریت و وضعیت اقتصادی کشور ناله می کند اما نمی‌دانیم چگونه همچنان از این انقلاب حمایت می کنند و به میدان می آیند. انقلاب اسلامی آمده که شیعه و ولایت فقیه خود را نشان دهد و کسی نمی تواند این نور را خاموش کند.

خطیب نماز جمعه ماهشهر تاکید کرد: خودتان را خسته نکنید انقلاب اسلامی شکست خوردنی نیست و با کشف حجاب کردن و چند شعار روی دیوار نوشتن انقلاب اسلامی متزلزل نخواهد شد. این ملت بدتر از اینها را تحمل کرده است، قیام حجاج بن یوسف، واقعه کربلا را پشت سر گذاشته اند. این مردم شهید داده اند و عملیات مرصاد داشته اند اما شکست ناپذیرند.

وی بیان کرد: اینها معجزه های انقلاب است چه کسی می‌تواند این انقلاب را درک کند، این انقلاب به خدا وصل است، این انقلاب توحیدی است و کسی نمی تواند آن را سرنگون کند چرا که امام راحل فرمود این انقلاب به دست امام زمان خواهد رسید و شک نکنید همین طور نیز خواهد شد.

امام جمعه ماهشهر تصریح کرد: این احمق ها خیال کرده اند با بی حرمتی کردن به اسلام و قرآن می‌توانند بلایی را سر اسلام بیاورند، اما نمی‌دانند که قرآن از این بی حرمتی ها زیاد دیده اما هیچکس تاکنون نتوانسته یک حرف در آن کم و زیاد کند، کتابی که این همه دشمن دارد و صاحبش در پس پرده غیبت است، شما قرآن ناطق را زیر سم اسب در بیابان کربلا له کردید اما ببینید که پس از ۱۴۰۰ سال نورش همچنان همه جا را فراگرفته است، چرا عبرت نمی‌گیرید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1001118

مهمترین اخبار ایران و جهان: