نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 14:57

راه اندازی قرارگاه گروه های جهادی صاحب الزمان در خوی

قرارگاه گروه های جهادی صاحب الزمان (عج) به ریاست حجت‌الاسلام حجت قاسم خانی امام جمعه خوی و با حضور گروه های جهادی مستقر در این شهرستان با هدف خدمت رسانی به مردم آسیب دیده زلزله شهرستان خوی تشکیل شد.

 گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه،  جهت سامان دادن به کارهای جهادی و دوری از دوباره کاری و فعالیت جزیره ای، قرارگاه گروه های جهادی صاحب الزمان (عج) با حضور گروه های جهادی مستقر در شهرستان خوی به ریاست حجت الاسلام حجت قاسم خانی امام جععه خوی در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان راه اندازی شد.

 ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، جمعیت امام رضایی ها، بنیاد احسان، جامعه ایمانی مشعر، بنیاد علوی، قرارگاه کربلای ثارالله زنجان و گروه های جهادی فعال خود شهرستان خوی از جمله نهادهای و گروه های حاضر در قرارگاه می باشند.

طبق ارزیابی های مستمر تیمهای بازدید کننده و بررسی های به عمل آمده، چادر، غذای گرم و وسایل گرمایشی بیشترین نیازمندی زلزله زدگان خوی می باشد. 

 قرارگاه مرکزی با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته چندین موکب را در مناطق مختلف شهر مستقر کرده که به ارائه خدمت می پردازند.

احداث چند مورد کمپ و افزایش ظرفیت چندین کمپ، طبخ غذای گرم برای ناهار و شام از اولین اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه می باشد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1010118

مهمترین اخبار ایران و جهان: