نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 12:55

اکران سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند

همدان- فرماندار نهاوند از اکرانهای سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در راستای جهاد تبیین در این این شهرستان خبر داد و گفت: باید اهمیت دهه فجر برای مردم تبیین شود.

ضرغام احمدوند در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع اسلام و خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر از روزهای بسیار مهم در تاریخ کشور به شمار می‌رود و باید اهمیت این روزها برای مردم تبیین شود.

فرماندار نهاوند در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، اظهار کرد: جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده‌اند.

احمدوند با تصریح بر اینکه شرایط فعلی جامعه باعث شد تا ضرورت جهاد تبیین اهمیت مضاعفی پیدا کند، گفت: رهبر انقلاب روی این موضوع تاکید دارند و باید در این مسیر گام برداشت.

این مقام مسئول به اکرانهای سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در راستای جهاد تبیین در نهاوند نیز اشاره کرد و افزود: فیلم‌های مردمی عمار باید در مسیر جهاد تبیین گام بردارد تا بتواند ایرانی که دشمن قصد تحریف آن را دارد بیشتر به نسل نوجوان و جوان بشناساند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016662

مهمترین اخبار ایران و جهان: