نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 14:03

اجمالی/ میزان در روز قیامت، اعمال ما است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: چیزی بر میزان سنگین‌تر از حسن خلق نیست؛ منظور همان اخلاق اجتماعی و خانوادگی است اما می‌بینیم برخی در خانه نسبت به خانواده بداخلاق هستند که در این صورت در روز قیامت کفه ترازو سنگین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و گرامی‌داشت روز نیروی هوایی، اظهار داشت: همان‌طوری که در دستگاه قضائی هم می‌بینیم میزان، کفه ترازو نیست بلکه اعمال است، روز قیامت هم اعمال ما را سنجش می‌شوند. 

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) بیان داشت: چیزی برای میزان سنگین‌تر از حسن خلق نیست؛ منظور همان اخلاق اجتماعی و خانوادگی است اما می‌بینیم برخی در خانه نسبت به خانواده بداخلاق هستند که در این صورت در روز قیامت کفه ترازو سنگین خواهد شد.

میردامادی افزود: روز قیامت نمی‌توانیم قدم از قدم برداریم مگر این‌که چهار سوال را پاسخ دهیم، این‌که عمر خود را چگونه گذراندیم، جوانی‌مان را چگونه تمام کردیم، مال‌مان را از چه راهی به دست آوردیم و در چه راهی صرف کردیم و چقدر اهل بیت را دوست داریم.

این خبر درحال تکمیل شدن است...

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ق/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1016762

مهمترین اخبار ایران و جهان: