نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 11:58

۵ میلیارد تومان به بیمارستان میامی اختصاص یافت

میامی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اختصاص پنج میلیارد تومان دیگر به ساختمان بیمارستان میامی، گفت: در کنار عملیات عمرانی، نیروی انسانی بیمارستان نیز تامین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شیبانی صبح یکشنبه در دیدار با مسئولان شهرستان میامی به میزبانی دفتر امام جمعه این شهر ضمن بیان اینکه بیمارستان دوم میامی از جمله تأکیدات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به واسطه توسعه خدمات درمانی در این منطقه است، تاکید کرد: پنج میلیارد تومان دیگر به بیمارستان اختصاص یافته تا بتوانیم شاهد تکمیل شدن آن باشیم.

وی با بیان اینکه تأمین نیروی متخصص و انسانی بیمارستان نیز که کار بسیار دشواری محسوب می‌شود نیز صورت پذیرفته است، افزود: تلاش داریم تا بتوانیم در زمینه ایجاد بیمارستان میامی بهترین اقدامات را صورت دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه نگاه این دانشگاه بر توسعه متوازن است، گفت: نگاه توسعه متوازن به تمام نقاط در بخش‌های مختلف به خصوص درمان و بهداشت، در زمره سیاست‌های دولت سیزدهم نیز محسوب می‌شود.

شیبانی با بیان اینکه در شهرستان میامی اقدامات خوبی در دستور کار قرار گرفت که از جمله آنها تکمیل بیمارستان میامی و استقلال شبکه بهداشت و درمان و تغییرات در کادر مدیریتی این حوزه بود، گفت: تغییر مدیریت شبکه بهداشت و درمان از جمله درخواست‌های مردم بود که انجام پذیرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 962518

مهمترین اخبار ایران و جهان: