نیوز سیتی!
18 دی 1401 - 14:54

وزیر ورزش به درد دولت مردمی نمی‌خورد

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: از اول دولت سیزدهم اعلام کردم که وزیر ورزش و جوانان به درد این دولت مردمی نمی‌خورد و بیشتر وقت او صرف حاشیه‌ها شود.

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: وزیر ورزش و جوانان به هیچیک از تعهدات خود در سفر به استان اردبیل عمل نکرده در حالی که قرار بود برای توسعه فضاهای ورزشی در این استان ۱۰۰ میلیارد تومان منابع اختصاص دهد که هیچ رقمی تاکنون از این مبلغ تخصیص نیافته است.

وی تصریح کرد: اعتقاد دارم که وزیر ورزش و جوانان به درد این دولت نمی‌خورد چرا که بیشترین وقت او صرف حاشیه‌ها شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به سفر متعدد وزرا به استان و پیگیری برای اجرای طرح‌های زیربنایی و افزایش اعتبارات ملی را در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استانی یادآور شد و گفت: با حضور وزیر آموزش و پرورش مدرسه دارالفنون دخترانه و پسرانه اردبیل با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی شد که انتظار می‌رود با حل مشکل زمین این پروژه، عملیات اجرایی به سرعت آغاز شود.

بدری افزود: در سفر وزیر علوم به استان نیز پروژه‌های متعدد مورد بازدید قرار گرفت و مقرر شد برای کمک به دانشگاه آزاد، غیرانتفاعی و علمی، کاربردی اردبیل نیز وزارت علوم حمایت‌های لازم را انجام دهد.

وی به وعده راه‌اندازی دانشگاه صنعتی در استان با همراهی وزارت علوم اشاره کرد و ادامه داد: قرار است در هفته‌های آینده نیز وزیر صنعت، معدن و تجارت و نیرو به استان سفر کنند تا ما دغدغه‌های خود را در بخش صنعت، آب و برق اعلام کنیم.

بدری مشکل اساسی اردبیل را در حوزه آب شرب یادآور شد و خاطرنشان کرد: اگر برای آب شرب اردبیل در بلند مدت تدبیری نیندیشیم در شهر اردبیل آبی برای خوردن پیدا نخواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: قرار است سفر ۲ روزه وزیر نیرو در هفته‌های آینده به استان اردبیل انجام شود تا ما بحث انتقال آب فراحوزه‌ای و حقابه استان از سایر حوزه‌های آبگیر را مورد بررسی قرار داده و حق و حقوقمان را در این بخش مورد پیگیری قرار دهیم.

بدری به ظرفیت تهاتر نفت و اقدام اخیر دولت برای اختصاص یک‌هزار میلیارد تومان منابع از این محل به استان اشاره کرد و ادامه داد: با پیگیری استاندار اردبیل و

نمایندگان استان در مجلس، قرار شد از محل تهاتر نفت یک‌هزار میلیارد تومان برای راه آهن، توسعه بزرگراه‌ها، بخش آب و بیمارستان اختصاص یابد که قطعاً در بودجه سال آینده نیز از این محل، منابع دیگری نیز به استان اختصاص خواهد یافت.

وی بیان کرد: تنها قرارگاه خاتم‌الانبیاء از محل تهاتر نفت استفاده کرده بود و اردبیل اولین استان در کشور است که توانست از محل تهاتر نفت منابعی را برای تکمیل پروژه‌ها اختصاص دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 963118

مهمترین اخبار ایران و جهان: