نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 16:08

اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به منطقه محروم «اسد آبادی»

خرم‌آباد- مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان از اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به منطقه محروم «اسد آبادی» شهر خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مصطفی امیری امروز پنج شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد، دو تیم بهداشتی، درمانی و آموزشی گروه جهادی شهید «رهنمون» به مناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی و دهه مقاومت به منطقه نیمه برخوردار «اسدآبادی» خرم آباد اعزام شده و برای ارائه خدمات سلامت به مردم منطقه، در مسجد امام جعفر صادق (ع) مستقر شدند.

وی، افزود: این اکیپ شامل پزشک عمومی، کارشناسان بهداشت، تغذیه، روانشناسی، آزمایشگاه، ماما و دارویار است که با وسایل و تجهیزات موردنیاز، تیم‌ها را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در این اعزام، عنوان کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه شد؛ شامل ویزیت، معاینه، مشاوره، تست قندخون و فشارخون، آموزش بهداشت و دارو است که به‌صورت رایگان به بیش از ۲۰۰ نفر خدمات سلامت ارائه شد.

سرهنگ امیری با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، بیان داشت: تیم‌های بهداشتی و درمانی گروه‌های جهادی بسیج جامعه پزشکی در دهه مقاومت توسط کانون‌های بسیج جامعه پزشکی استان برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و نیمه برخوردار شهری و روستایی اعزام شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 972918

مهمترین اخبار ایران و جهان: