نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 20:30

نگاه جزیره‌ای در بین مدیران لرستان باید تغییر کند/ سهم بسزای گردشگری در رونق اقتصادی استان

معاون عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه نگاه نقطه‌ای و جزیره‌ای در بین مدیران استان باید تغییر کند، گفت: در برخی موارد باید مرزبندی‌ها کنار گذاشته شود و همه باید به کمک یکدیگر بیایم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احمدرضا دالوند امشب در جلسه ستاد خدمات سفر لرستان، صنعت گردشگری را صنعتی پررونق عنوان و اظهار کرد: امروزه گردشگری سهم بسزایی در درآمدزایی و مبادلات اقتصادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: لرستان دارای ظرفیت‌های ویژه گردشگری است و امید می‌رود بتوانیم با برنامه‌ریزی درست تاثیر بسزایی در رونق اقتصادی استان داشته باشیم.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه گردشگری می‌تواند تحول جدی در رونق استان داشته باشد، افزود: تحقق این مهم، برنامه‌ریزی و همت و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

دالوند با تاکید بر اینکه نگاه نقطه‌ای و جزیره‌ای در بین مدیران استان باید تغییر کند، افزود: در برخی موارد باید مرزبندی‌ها کنار گذاشته شود و همه باید به کمک یکدیگر بیایم.

وی تصریح کرد: باید به استقبال گردشگر برویم و ظرفیت‌ها را به مسافران معرفی کنیم، به‌نحوی که امسال یک شروع برای تحول و رونق صنعت گردشگری داشته باشیم.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه سال گذشته ۲۹ هزار و ۷۰۰ اسکان شبانه را در استان داشتیم، افزود: امسال باید آماده‌تر از قبل باشیم تا بتوانیم موفقیت‌های بیشتری را به دست آوریم.

دالوند با تاکید بر اینکه تابع دستورات ستاد مقابله با کرونا هستیم، گفت: نباید غافل از شرایط شیوع کووید باشیم و از هم‌اکنون آمادگی لازم برای کاهش این بیماری در سطح استان را داشته باشیم.

وی با اشاره به بازه کوتاه سفر در ایام نوروز ۱۴۰۲ با توجه به فرارسیدن ماه رمضان، گفت: از این‌رو باید در این فرصت کوتاه از حداکثر ظرفیت‌ها برای جذب گردشگر استفاده کنیم.

معاون عمرانی استانداری لرستان بر مستندسازی خدمات ستاد سفر تاکید و خاطرنشان کرد: عملکرد کمیته‌های ده‌گانه و اقدامات دستگاه‌های اجرایی مستندسازی و به صورت یک گزارش جامع ارائه شود.

دالوند بر فراهم کردن زیرساخت‌ها در مناطق گردشگری استان و انتقال فرهنگ غنی مردم لرستان در اماکن تفریحی به گردشگران  تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 961518

مهمترین اخبار ایران و جهان: