نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 12:55

تردد موتورسیکلت در محور تهران- سمنان- مشهد ممنوع شد

بر اساس اعلام پلیس راه استان سمنان، تردد موتورسیکلت تا روز شنبه، دهم دی‌ماه در محور تهران- سمنان- مشهد و برعکس ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: بر اساس اعلام پلیس راه استان سمنان، تردد موتورسیکلت تا روز شنبه، دهم دی‌ماه در محور تهران- سمنان- مشهد و برعکس ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان همچنین از کشف ۴۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که قرار بود توسط فردی از شهرستان خاش به زاهدان حمل شود، با همکاری پلیس سیستان و بلوچستان خبر داد.

میراحمدی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تخصصی شبانه‌روزی روی عناصر اصلی حمل و قاچاق مواد مخدر، از انتقال یک محموله مواد مخدر از منطقه مرزی روتک و محور مواصلاتی شهرستان خاش (جون‌آباد) شهرستان زاهدان باخبر شدند و موضوع بلافاصله به پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: یک تیم مجرب از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش طی هماهنگی قضایی صورت‌گرفته و با هدایت لحظه‌به‌لحظه اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، به محور مواصلاتی اعلامی اعزام شدند و پس از شناسایی خود را آن را توقیف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی ۴۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه در خودرو جاسازی شده بود، را کشف و ضبط کردند، اظهار کرد: در این رابطه، یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

میراحمدی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را به کار بسته تا با مواد مخدر که یک ابرآسیب است، مقابله کند و طرح‌های مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ به‌طور مستمر ادامه دارد.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 943562

مهمترین اخبار ایران و جهان: