نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 02:09

دشمنان در جریان اغتشاشات اخیر از همه ظرفیت های خود بهره بردند/ شهید سلیمانی یک مکتب است

یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: دشمنان با ایجاد اغتشاشات در صدد ضربه زدن به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی بودند، ولی بر خلاف اهداف آنها این مساله، انسجام ملت ایران در همراهی با نظام را افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی دوشنبه شب در آیین سومین سالروز ارتحال شهید سلیمانی در مصلی شهرستان بجستان اظهار کرد: دشمنان با ایجاد اغتشاشات در صدد ضربه زدن به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی بودند، ولی بر خلاف اهداف آنها این مساله، انسجام ملت ایران در همراهی با نظام را افزایش داد.

وی افزود: دشمنان که توانایی مقابله با قدرت نظامی کشور را ندارند گزینه نظامی را بر علیه نظام جمهوری اسلامی کنار گذاشته و گزینه های اقتصادی و فرهنگی و رسانه ای برای نیل به اهداف خصمانه خود در پیش گرفتند.

سردار دقیقی ادامه داد: بزرگترین جنگ رسانه ای بر علیه کشور ما هم اکنون توسط دشمنان در حال اجرا است و ۲ هزار و ۴۰۰ رسانه بر علیه نظام جمهوری اسلامی و تضعیف آن کار می کنند.

سردار سرتیپ پاسدار حسین دقیقی گفت: دشمنان در جریان اغتشاشات اخیر از همه ظرفیت های خود از جمله ابزار رسانه ای برای تضعیف این نظام بهره گرفتند، ولی با بصیرت ملت مومن و انقلابی و همیشه در صحنه به اهداف خود نرسیدند.

وی گفت: شهید سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک مکتب است و باید مکتب شهید سلیمانی که همانا راه و روش و شیوه هدایت، اقدام در صحنه عمل، حرکت بر اساس اقتضای زمان در راه دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و ارزشهای اسلامی است به عنوان یک الگو در جامعه تبیین شود.

وی اظهار داشت: دشمنان بیشتر از شهید سلیمانی از مکتب و راه و روش آن شهید هراس دارند و مهمترین اقدام آن شهید ایستادگی در برابر دشمنان در شرایط سخت بود.

دقیقی از شهید سلیمانی به عنوان چهره بین المللی مقاومت یاد کرد و گفت: این شهید با انسجام بخشی نیروهای مقاومت در کشورهای اسلامی برابر دشمنان و گروهکهای تکفیری وابسته به آنها ایستادگی کرد.

وی تصریح کرد: ولایت مداری به عنوان یکی دیگر از خصوصیات رفتاری و شخصیتی شهید سلیمانی باید مورد توجه آحاد جامعه قرار بگیرد.

سردار دقیقی اظهار داشت: امروز ملت ایران برابر ترفندهای دشمنان و ایادی آنها هوشیار است و سامانه ها و تجهیزات دفاعی نیروهای مسلح کشور ما هوشیارانه در آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه تعدی احتمالی دشمنان است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 951362

مهمترین اخبار ایران و جهان: