نیوز سیتی!
06 بهمن 1401 - 15:21

نهاد مردم پایه سپاه بر اندیشه ظلم‌ستیز اسلام استوار است

مرکز مدیریت حوزه‎‌های علمیه خواهران و جامعة الزهرا(س) در بیانیه ای مشترک اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، متن بیانیه مشترک مرکز مدیریت حوزه‎‌های خواهران و جامعه الزهرا(س) که در محکومیت اقدام پارلمان اروپا جهت تروریستی اعلام کردن سپاه صادر شد به این شرح است:

بسم الله الرحمن ارحیم

«أَمْ یُرِیدُونَ کَیْدًا فَالَّذِینَ کَفَرُوا هُمُ الْمَکِیدُونَ» (سوره طور/۴۲)

بار دیگر توطئه شیطانی و خصمانه دشمنان نظام و انقلاب برابر دیدگان ملل دنیا مجسم شد؛ اقدام اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از عداوت، کینه توزی و همچنین محاسبات کور دشمنان در یک حرکت نابخردانه پرده برداشت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ نهاد مردم پایه و استوار بر شالوده تفکر و اندیشه ظلم ستیز اسلام، با تمام توان خویش با فرماندهی سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهان و مدافعان دلیرش با اقتدار، با پدیده تروریستی دست پرورده آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی به مبارزه پرداخت و داعش را از منطقه ریشه کن نمود و البته همین فداکاری ها امنیت کشور عزیزمان ایران، منطقه و جهان را محقق ساخته است.

این کوه استوار و پولادین در مقابل تهاجم دشمن، قاطعانه و مقتدارانه ایستاده و همچنان راه پیروزی و سربلندی عزتمندانه خویش را ادامه می‌دهد. خداوند پشتیبان حقیقی پاسداران مجاهد و بصیر است و ملت ما حمایت و همراهی با این نهاد انقلابی را سرلوحه کار خود قرار داده است و به پشتیبانی از آن افتخار می‌کند.

بدون تردید پیشنهاد قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست ساختگی و ریاکارانه گروه‌های تروریستی ناشی از تسلیم و تبعیت کورکورانه از سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه انقلاب اسلامی و بیانگر وابستگی و سرسپردگی سران اروپایی به آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

به یاری خداوند و تاییدات الهی و توجهات خاصه حضرت ولی عصر -عجل الله تعالی فرجه الشریف- پاسداران اسلام و انقلاب چون همیشه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب -ادام الله ظله- مقتدرانه عمل خواهند کرد.

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه الزهرا سلام الله علیها ضمن تقدیر از دلاوری‌های مومنانه و اقدامات مجاهدانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه ملی و فراملی، اقدام پارلمان اروپا در پیشنهاد قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اروپا را قویا محکوم نموده و این اقدام را موجب بی اعتباری فهرست خودساخته آنان و رویگردانی بیش از پیش مردم مبارز و سربلند ایران از دولت های اروپایی می داند و از مسئولان کشور و همه آنان که در مجامع بین المللی تأثیرگذارند، می خواهد تا به اتحادیه اروپا برای هرگونه اقدامات تحریک آمیز که عواقب زیان‌بار بیشتری را متوجه آنان می‌سازد، هشدار داده و مقابله کنند.

مجتبی فاضل

مدیر حوزه های علمیه خواهران

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها

منبع: فارس
شناسه خبر: 999462

مهمترین اخبار ایران و جهان: