نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 14:59

حفظ وحدت و انسجام در جامعه فتنه های دشمنان را خنثی می کند

قم- تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) حفظ وحدت و انسجام در جامعه را از جمله مهمترین عوامل در راستای خنثی سازی فتنه های دشمن برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام راحل به قم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: در طول سال‌های مبارزه، امام راحل همواره با وجود آن که خطرهای فراوان ایشان را تهدید می‌کرد در کنار ملت بود و ملت نیز در راستای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در صحنه حضور داشت و شهدای فراوانی را تقدیم انقلاب کرده است.

آیت الله سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: یکی از موضوعاتی که امام همواره نسبت به آن تاکید داشتند موضوع وحدت بوده است افزود: حفظ وحدت و انسجام در جامعه اسلامی از جمله خواسته‌های امام راحل بوده است و این امر را مقدمه پیروزی انقلاب اسلامی می‌دانستند و موضوع وحدت از جمله مسائل بسیار حائز اهمیتی بود که امام راحل همواره در سخنرانی‌های خود در مناسبت‌های مختلف بر آن اصرار و تاکید داشتند و رهبر معظم انقلاب نیز همین رویکرد را پس از امام راحل دنبال کردند.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه دشمنان تلاش می‌کنند تا با از بین بردن وحدت در جامعه به اهداف و نقش‌های خود دست یابند بیان داشت: دشمنان انقلاب و اسلام در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف تلاش کردند تا وحدت و انسجام کشور را به هم بزند تا از این طریق بتوانند نقشه‌های شیطانی خود را اجرایی کنند.

وی بیان داشت: امروز باید اهمیت حفظ وحدت در جامعه بیش از گذشته تبیین شود و همه اقشار می‌بایست نسبت به این موضوع آگاهی داشته و حساسیت لازم را داشته باشند تا فتنه‌های دشمن ناکام بماند.

آیت الله سعیدی با تاکید بر توجه به موضوع جهاد تبیین با بیان اینکه امروز باید در جامعه نسبت به بسیاری از موضوعات که از سوی دشمنان شبهه افکنی می‌شود پاسخ لازم را ارائه کرد بیان داشت: نباید اجازه داد که شبهه‌ها در جامعه رسوخ پیدا کند و در بین مردم تأثیر بگذارد که در این راستا د تبیین مسائل از جمله ضروریات است.

امام جمعه قم ادامه داد: امروز مسئولان باید در عرصه خدمت رسانی به مردم شبانه روزی تلاش کنند و برای حل مشکلات از هیچ کوششی دریغ نکنند و در این راستا قوای سه گانه می‌بایست برنامه‌های لازم را پیش بینی کنند و در یک صفحه واحد علیه دشمنان قرار گیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012962

مهمترین اخبار ایران و جهان: