نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 10:52

شهادت ۲ فلسطینی طی درگیری شدید با نظامیان صهیونیست در جنین+ فیلم

نظامیان صهیونیست بامداد امروز به غرب جنین (شمال کرانه باختری) یورش برده و پس از درگیری شدید با مبارزان فلسطینی دو نفر از آنها را به شهادت رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، نظامیان صهیونیست بامداد امروز به روستای کفر دان در غرب جنین یورش بردند.

در پی این یورش، مبارزان مقاومت فلسطین به سمت نظامیان اشغالگر صهیونیست به شدت تیراندازی کردند. برخی منابع نیز اعلام کردند که مبارزان فلسطینی اشغالگران اسرائیلی را با نارنجک‌های دست‌ساز هدف قرار دادند.

صهیونیست‌ها در این یورش گسترده ، منزل شهید احمد ایمن ابراهیم عابد و شهید عبدالرحمن هانی صبحی عابد دو مجری عملیات تیراندازی اخیر در ایست بازرسی جلمه که به هلاکت یک افسر صهیونیست منجر شده بود، را محاصره کردند.

منابع محلی اعلام کردند که در پی حمله نظامیان صهیونیست به غرب جنین و محاصره خانه این دو شهید فلسطینی، جوانان فلسطینی با آنان درگیر شدند که طی آن تاکنون دو جوان فلسطینی به شهادت رسیده و چهار نفر زخمی شده اند.

منابع محلی اعلام کردند که در در حمله بامداد امروز سه شنبه نظامیان صهیونیست به روستای کفر دان در غرب جنین، دو جوان فلسطینی به نام‌های محمد حوشیه و فواد عابد به شهادت رسیده اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 949362

مهمترین اخبار ایران و جهان: