نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 00:48

دستاوردهای نظام تبیین شود/ در مسیر شهدا گام برداریم

پلدختر- مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان تاکید کرد: دستاوردهای نظام تبیین و در مسیری که شهدا ترسیم کرده‌اند گام برداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی قدرتی شامگاه شنبه در مراسم شبی با شهدا در حسینیه ثارالله مسجد امیرالمومنین شهر پلدختر، با گرامی‌داشت ایام فاطمیه اظهار داشت: شهدای گمنام همانند قبر حضرت زهرا (س) گمنام اند در حالی که در اصل و باطن امر خوشنام هستند و اکنون در این ایام در خدمت شهدا بودن برای همه ما افتخار است.

وی، افزود: شهدا رفتند تا عفاف و حجاب فاطمی و چادر زنان حفظ شود و با ایثار و شهادت از جان شیرین خود گذشتند تا امروز فرزندان ما صدای چکمه و پوتین دشمن را بالای سر خود احساس نکنند.

در مسیری که شهدا ترسیم کردند گام برداریم

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: شهدا با احساس تکلیف و وظیفه در برابر ولی فقیه زمان خود برای دفاع از اسلام، مکتب، ولایت و این مرز و بوم رفتند و وظیفه و تکلیف ما امروز این است که پشت سر شهدا و دنبال رو آنها در اطاعت از امر ولی زمان خود باشیم.

حجت الاسلام قدرتی، افزود: شهدا زمان شناس بودند و مسیر را برای همه ما روشن کردند اما اکنون باید بدانیم ولی و امام جامعه از ما چه می‌خواهد و آن را عملیاتی کنیم و در این راستا هر فردی در هر که کسوتی که باشد باید به این تکلیف عمل کند و در راه و مسیری که شهدا ترسیم کردند گام بردارد.

وی با بیان اینکه ما همچنان در میدان جنگ با دشمن هستیم، یادآور شد: امروز اکثر کشورهای دنیا با تمام ادوات و منابع انسانی مقابل ایران ایستاده اند و حوادث و اتفاقات نشان می‌دهد که دشمن هر روز علیه جمهوری اسلامی برنامه ریزی می‌کند.

دستاوردهای نظام تبیین شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، افزود: جمهوری اسلامی به فرموده شهید حاج قاسم سلیمانی حرم است و باید از این حرم دفاع کرد و مقام معظم رهبری رمز عملیات در جنگ ترکیبی و رسانه دشمن را جهاد تبیین و تبیین‌گری در میدان مبارزه با دشمن عنوان فرمودند و باید در این راستا مجاهدانه تلاش کرد.

حجت الاسلام قدرتی، گفت: امروز همه باید هر لحظه به حالت آماده‌باش باشیم و در جنگ ترکیبی دشمن از حالت پدافندی خارج و حالت حمله و تهاجمی به خود بگیریم و آماده باشیم.

وی، افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند بروید منطق حکمرانی جمهوری اسلامی را تبیین کنید که بر مبنای توحید، نبوت، امامت و ولایت و ریشه در حکومت نبوی و علوی دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، یادآور شد: فضای مجازی امروز به عنوان میدان نبرد دشمن به قتلگاه جوانان و نوجوانان تبدیل شده که باید در این فضا مسلحانه مقابل برنامه‌های دشمن برنامه تولید کرد.

وی بر بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از سوی مسئولان تاکید کرد و افزود: فضای مجازی، ایران واقعی و قوی را وارونه و ضعیف معرفی و جلوه می‌دهد که همه در برابر این مهم موظفند تا دستاوردهای نظام را برای آگاهی بخشی تبیین کنند.

ایران در قله‌های پیشرفت و توسعه قرار دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی علی رغم فشارهای همه جانبه دشمن در حوزه‌های مختلف تولید علم و فناوری، هسته‌ای، نانو و حتی سرعت تولید علم در دنیا در برخی بخش‌ها اول و در برخی دیگر با اختلاف بسیار کم حرف برای گفتن دارد که باید اینها تبیین شود.

حجت الاسلام قدرتی، افزود: ایران اسلامی امروز در بهترین وضعیت خود و در حوزه‌های مختلف در قله‌های پیشرفت و توسعه قرار دارد اما واضح است که ایده آل نیست و همچنان باید تلاش بیشتر شود.

وی، یادآور شد: جهاد تبیین در محور حق و باطل است و مصداق‌های این امر مهم را باید برای دیگران بیان کرد و آحاد و اقشار مختلف مردم در این زمینه از هر اهرمی استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، افزود: مسئولان متوجه این امر باشند که برای هر مدیریتی یک کربلا پشت سر گذاشته شده و مدیران باید به این موضوع توجه داشته باشند که از جمله در لرستان و شهرستان‌های استان اتفاق‌های مبارکی دارد رخ می‌دهد و مسئولان باید این پیشرفت‌ها را برای مردم بیان کنند.

حجت الاسلام قدرتی، گفت: اولویت امر ادامه راه شهدا، عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است، شهدا زنده‌اند و همین که موجب جمع شدن ما دور هم و دور خود می‌شوند، نشانه‌ای از پویایی و زنده بودن شهدا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 931662

مهمترین اخبار ایران و جهان: