نیوز سیتی!
04 دی 1401 - 09:10

جنگ ترکیبی دشمن علیه دولت سیزدهم در تاریخ بشریت بی‌نظیر است

اردبیل- معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: جنگ ترکیبی که دشمن علیه دولت‌ها به کار گرفته در مقطع کنونی و در تاریخ بشریت بی‌سابقه است و باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: ما باید از اتفاقات سه ماه گذشته درس عبرت بگیریم هر چند که امنیت و آرامش در استان اردبیل در مقایسه با سایر استان‌ها به مراتب بیشتر و بهتر بوده است.

وی تصریح کرد: همچنان عده‌ای به ساختار ادارات و نظام بروکراسی کشور احساس تعلق نمی‌کنند و از فرآیندهای پیچیده در این بستر گله‌مند هستند که گاه این پیچیدگی بروکراسی خدمت‌رسانی را دشوار و نارضایتی مردم را زمینه‌ساز شده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ما وظیفه‌ای جز خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع نداریم و شایسته است به خواسته‌های به حق آنها توجه شده تا ما رضایتمندی واقعی آنها را شاهد باشیم.

قاسمیان با انتقاد از نگاه برخی ادارات به مردم به جای تکریم و جلب رضایتمندی آنها افزود: برخی ادارات نگاه از بالا به پایین به مردم دارند که خود نارضایتی‌ها را چندین برابر کرده در حالی که دستگاه‌های اجرایی باید در نقطه تماس ادارات با مردم خوش اخلاق‌ترین و بهترین نیروهای خود را به کار بگیرند تا حرکت برخی کارکنان اسباب نارضایتی و ایجاد بدبینی را نکند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در کنار به کارگیری نیروهای خوش اخلاق، صبور با انبساط روحی، بهتر است در ادارات قوانین و مقررات مزاحم از پیش روی مردم برطرف شده و در مراحل مختلف خواسته‌ها و مطالبات مردم مورد رصد و پیگیری قرار گیرد.

قاسمیان اضافه کرد: به نظر می‌رسد برخی دستگاه‌های فرهنگی در حوادث اخیر مقصر هستند چرا که نتوانستند روحیه کار دسته‌جمعی و جهادی را تبیین و گسترش داده و به نوعی فرهنگ‌سازی کنند.

وی ضرورت حل مشکلات کارگری و کاهش آُسیب‌های اجتماعی را با مبارزه جدی در حوزه قاچاق کالا و مواد مخدر یادآور شد و بیان کرد: استان اردبیل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا رتبه اول را به دست آورده و ما به عملکردی موفق نظیر این حوزه در بخش‌های دیگر نیاز داریم.

قاسمیان در ادامه سخنان خود اظهار کرد: همراهی مردم و کمک آنها تأمین‌کننده و تضمین‌کننده امنیت خواهد بود و استان اردبیل در حوزه امنیت اجتماعی از ضریب اطمینان بسیار بالایی برخوردار است و در حوادث اخیر ما کمترین خسارت‌ها و آشفتگی‌ها را در اردبیل شاهد بودیم.

وی تلاش دولت سیزدهم را برای تغییر و تحول در جامعه یادآور شد و تصریح کرد: آمریکا و دشمنان این ملت با درک تلاش دولت سیزدهم در گره‌گشایی مشکلات مردم، سعی کرده در یک سال اخیر مزاحمت‌های بیشماری را به وجود آورد که قطعاً جنگ ترکیبی شروع شده نیز که در تاریخ بشریت بی‌نظیر است، علیه دولت مستقر راه‌اندازی شده است.

قاسمیان نگاه عدالت‌محوری و تحول‌آفرینی دولت را در حل مشکلات و نارسایی‌ها یادآور شد و گفت: فرمانداران نیز باید در تغییر مدیریتی شهرستان‌ها دقت بیشتری کرده و تأخیر و تعلل را برطرف کنند تا مردم طعم خدمات دولت سیزدهم را در شهرستان‌ها احساس کنند.

وی ضرورت برگزاری آبرومند کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان و میزبانی اردبیل در رخداد پایتخت کشورهای عضو اکو را یادآور شد و افزود: ما از دستگاه‌های اجرایی در استان انتظار داریم تا خدمات انجام شده را از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنند و در تولید محتوا و اخبار امیدبخش رسانه‌ها را یاری کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: ضعف حوزه اطلاع‌رسانی را باید با هوشیاری و دقت تمام رفع کنیم تا با ظرافت بیشتر و به صورت حرفه‌ای عملکرد دولت سیزدهم به گوش مردم برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 931762

مهمترین اخبار ایران و جهان: