نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 15:56

مشارکت ۲۰ کانون اردبیل در اجرای برنامه‌ «رویش بچه‌های مسجد احسان»

اردبیل-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: ۲۰ کانون فرهنگی هنری در اجرای برنامه آموزشی و تربیتی «رویش بچه‌های مسجد احسان» در اردبیل مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله بحرالعلومی پیش از ظهر دوشنبه در آئین افتتاحیه «رویش بچه‌های مسجد احسان» اظهار کرد: ۲۰ کانون فرهنگی هنری در اجرای برنامه آموزشی و تربیتی «رویش بچه‌های مسجد احسان» در اردبیل مشارکت دارند.

وی با ابراز امیدواری برای توسعه علمی استان با مشارکت فعالان کانون‌های مساجد افزود: پایه‌های علم در اسلام به برکت مساجد ترقی یافته است و در جهان اسلام نیز به مدد پرورش عالمان و دانشمندان گام‌های بزرگی برای توسعه و ترقی برداشته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: همه این دانشمندان همان روحانیانی بودند که در مساجد پرورش یافته بودند و تمام علوم طبیعی به مدد همین روحانیان سرآمد شد.

بحرالعلومی ادامه داد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) نیز به برکت نام امام خمینی (ره) منشأ خیر و برکت در استان اردبیل شده است و از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی متعدد در استان حمایت می‌کند.

وی بیان کرد: موفقیت و ترقی کشور به دستان توانمند این نسل بستگی دارد که امیدواریم با موفقیت آنها در سال‌های آینده شاهد توسعه روزافزون کشور باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 920162

مهمترین اخبار ایران و جهان: