نیوز سیتی!
05 دی 1401 - 09:58

معضل تردد مردم دشت ورامین با احداث متروی تهران به پیشوا حل می شود

ورامین- نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: معضل تردد مردم دشت ورامین با احداث متروی تهران به پیشوا حل می شود که دستور آن توسط رئیس جمهور صادر شده است.

حسین نوش آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مشکلات حمل و نقل عمومی در شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا اظهار داشت: پس از چندین سال پیگیری دولت و مجلس، احداث کمربندی قلعه نو به تصویب شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران رسید که امیدوار هستیم با تصویب طرح کمربندی قلعه نو و اعتبار یکصد میلیارد تومانی برای احداث این کمربندی، هرچه زودتر شاهد حل مشکل ترافیک این مسیر باشیم.

نوش آبادی درباره حل شدن مشکل تبدیل قطار حومه‌ای به متروی تهران گفت: حل اساسی مشکل تردد و ایاب و ذهاب مردم، اجرای خط متروی تهران به پیشوا است که خوشبختانه با سفر رئیس جمهور و دستور ایشان برای تبدیل قطار حومه‌ای به مترو و موافقت مسئولان ذیربط و تأمین اعتبار اجرای این طرح، در آینده نزدیک، انشاالله شاهد رفت و آمد مردم دیار پانزده خرداد از طریق مترو باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان داشت: مسئولان راه آهن موظف هستند تا قبل از اجرای خط مترو، خدمات مسافری خود را به نحو شایسته به مردم عزیز این منطقه، ادامه دهند و مشکلات مربوط به بی نظمی‌ها در تردد ساعات قطار و نیز مشکلات گرمایشی و سرمایشی واگن‌ها که با وجود چند بار تذکر و پیگیری رفع نشده را حل کنند.

وی افزود: حق مردم شهید پرور و ولایت مدار دیار پانزده خرداد این نیست که از حداقل امکانات حمل ونقل عمومی محروم باشند و مسئولان از نجابت و صبر و حوصله مردم، سو استفاده نکنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 934862

مهمترین اخبار ایران و جهان: