نیوز سیتی!
25 آذر 1401 - 17:38

واکنش نکونام به پیشنهادات حضورش در تیم ملی

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به پیشنهادات حضورش در تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال فولاد خوزستان و در گفتگو با خبرنگاران به بحث پیشنهاداتی که درباره حضورش در تیم ملی مطرح می‌شود، واکنش نشان داد.

او ابتدا در خصوص در پیش بودن مسابقات جام ملت‌های آسیا و حذف ایران از جام جهانی گفت: در مورد تیم ملی صحبتی ندارم. امیدوارم این تیم موفق باشد.

نکونام سپس درباره اینکه مطرح شدن نام او برای حضور در تیم ملی باعث شده تا هواداران فولاد نگران نتایج این تیم باشند، تاکید کرد: اول از همه بگویم کسی جای من مصاحبه نکند. پیشنهادی به من نرسیده است. فدراسیون برنامه‌ای روی من ندارد. صحبت‌هایی هم که آن اول شد، برنامه‌ای نبود که قطعیت داشته باشد. الان هم همینطور است. دوستان الکی صحبت‌هایی انجام می‌دهند که نکونام برود یا نرود. کسی با من صحبت نکرده است. اگر اتفاقی افتاد رسماً وارد می‌شوم و صحبت می‌کنم. اگر هم نیاز بود با هماهنگی باشگاه بیانیه می‌دهیم.

سرمربی فولاد ادامه داد: یکسری دوستان صحبت می‌کنند اما چنین چیزی نیست. نیازی به تکذیب یا صحبت نیست چون رسمیت ندارد. صادقانه می گویم. کسی با من صحبت نکرده است. آرزوی هر کسی است مربی تیم ملی بشود ولی وقتی صحبتی نیست حرف ما بیخود و بی جهت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 914418

مهمترین اخبار ایران و جهان: