نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 23:22

جامعه تبلیغی باید متناسب با نیازهای جامعه حرکت کند

هویزه- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه ازبرگزاری نهمین نشست قرارگاه مسجد اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان خبرداد و تاکید کرد: جامعه تبلیغی باید متناسب با نیازهای جامعه حرکت کند.

حجت الاسلام حسن برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برگزاری نهمین نشست قرارگاه مسجد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه خبر داد و عنوان کرد: این نشست‌ها ماهانه به صورت منظم با هدف هم افزایی و هم فکری بیشتر برگزار می‌شود تا جامعه تبلیغی متناسب با نیازهای جامعه حرکت کند.

وی با اشاره فعالیت مبلغان در سطح مدارس هویزه گفت: از ابتدای شروع سال تحصیلی از همه ائمه جماعات مساجد درخواست شده تا علاوه بر فعالیت در سطح مسجد نیز در سطح مدارس و بین دانش آموزان فعالیت کنند که این کار به صورت منظم و هفتگی در حال اجراست.

حجت الاسلام برهانی با اشاره به تشکیل قرارگاه جهاد تبیین دانش آموزی در خوزستان عنوان کرد: نظیر این قرارگاه در شهرستان هویزه تشکیل شده و با توجه به اینکه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مسؤلیت کمیته اعزام این قرارگاه را به عهده دارد از این رو فعالیت‌های تبلیغی در سطح مدارس توسط این قرارگاه سامان دهی می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و همچنین سالروز شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: به همه ائمه جماعات مساجد و مدارس این شهرستان ابلاغ شد که محلات و مدارس خویش را در این عرصه فعال‌تر کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 911362

مهمترین اخبار ایران و جهان: