نیوز سیتی!
23 اسفند 1400 - 10:38

ارزیابی مدیران بر اساس شاخص خدمت‌رسانی به مردم

ایسنا/اردبیل معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار اردبیل گفت: مدیران و مسئولان در دولت سیزدهم بر اساس شاخص‌های خدمت به آحاد جامعه مورد ارزیابی قرار گرفته تا نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت حمایت شود. کاظم دبیر در آیین معارفه مدیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی و آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل به گستردگی فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و گفت: این مجموعه با بهره‌مندی از نیروهای متخصص، با تجربه و پاکدست در استان اردبیل سعی می‌کند تا به جامعه کارفرمایی، کارگری و شاغلان در بخش‌های مختلف تولیدی ارائه خدمات کنند. وی ضرورت برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی را در بهبود فرآیندها و جلب رضایت مردم یادآور شد و اظهار کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید با زیرمجموعه‌های خود به نحوی هماهنگ باشد تا سرعت ارائه خدمات به شکل کیفی ارتقا یافته و کمترین نارضایتی‌ها را از دستگاه‌های زیرمجموعه تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی شاهد باشیم. معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار اردبیل به گستردگی خدمات سازمان فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و افزود: در بسیاری از کشورها 70 تا 80 درصد دانش‌آموزان و دانشجویان در رشته‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای مشغول یادگیری هستند در حالی که این میزان استقبال در کشور و استان اردبیل کمتر از 35 درصد است. دبیر ضرورت رفع ضعف و نقص در این حوزه را با توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آفرین یادآور شد و خاطرنشان کرد: تلاش مؤثر بر این است تا آموزش‌های ارائه شده فنی و حرفه‌ای از استانداردهای لازم و همچنین علوم روز برخوردار بوده و بتوان نیروی انسانی با انگیزه همراه با مهارت و دانش تحویل جامعه داد. معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استاندار اردبیل اضافه کرد: به دور از رفتارهای عوام‌گرایانه سعی ما بر این است تا در این دوره بر اساس شاخص‌های تعریف شده، عملکردهای دستگاه‌های مختلف و مدیران اجرایی را مورد سنجش قرار دهیم تا برای مردم مشخص شود که در این 4 سال چه حرکت‌ها و اقداماتی آغاز شده و کار از کجا شروع شده و در چه مسیری در حال انجام است. انتهای پیام
منبع: ایسنا
شناسه خبر: 162162

مهمترین اخبار ایران و جهان: