نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 15:56

مسوولان خوزستان مصوبات سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند/صدای واحدی از استان به دولت منتقل شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با توجه به سفر پیش روی رئیس جمهور به استان خوزستان لازم است که یک صدای واحد از استان بیان شود و مصوبات سفر رئیسی به خوزستان پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در جلسه شورای تأمین استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به سفر پیش روی رئیس جمهور به استان خوزستان لازم است که یک صدای واحد از استان بیان شود و اولویت ها تعیین و در کنار آن مصوبات سفرهای اخیر پیگیری شوند.

وی با اشاره به برگزاری نشست هم فکری و هم اندیشی مسئولان استان خوزستان در قالب جلسه شورای تأمین استان خوزستان، افزود: نیاز است که به صورت فصلی این نشست ها برگزار شوند و هم فکری ها صورت گیرد تا در این نشست دغدغه ها، مطالبات و راهکارها بیان شوند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در عین حال با اشاره به مسأله حجاب در سطح جامعه اظهار کرد: نیاز است که در این خصوص تمامی دستگاه ها و نهادها برنامه‌ریزی جامعی داشته باشند.

وی ادامه داد: عمل به واجبات الهی، مستحبات و اجتناب از محرمات نیز شرط حضور در کشتی ولایت است.

امام جمعه اهواز همچنین با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم، عنوان کرد: نماز، روزه و تمام واجبات ما را به خداوند متعال نزدیک نمی‌کند بلکه میزان، مقداری که با ولایت و دست در دست امام قرار داریم، انسان را به خداوند متعال می رساند.

وی با اشاره به دو آیه «ذلِکَ الکِتابُ لا رَیبَ فیهِ هُدًى لِلمُتَّقینَ» و «شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ» بیان کرد: آیا خداوند متعال قرآن را برای هدایت گروه ویژه و خاص است یا این کلام‌ نورانی برای هدایت همه بشریت است؟

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان یادآور شد: با تعمق می توان فهمید خداوند متعال آیات قرآن کریم را برای هدایت همه بشریت قرار گذاشته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1116518

مهمترین اخبار ایران و جهان: